24 comentarii

decoratii

Cam cum arata casa acum, dupa doua zile de munca. Inca mai am, dar mai e si timp. Afara ninge ca de Craciun, pe continent e haos din cauza zapezii, sper sa ajung cu bine azi in Kalmar…

24 comments on “decoratii

  1. Arata foarte bine! Sa tot vina Mosul in asa casa primitoare…

  2. Te invidiez, in sensul bun desigur 😀 In fiecare an ai decorat super casa pentru sarbatori. Ah, ce frumos e decembrie! Si daca se mai adauga si zapada, devine un tablou perfect.
    In Londra au cazut azi primii fulgi pe anul asta.Nici vorba de zapada, evident – acum e soare 🙂 Il asteptam pe Mos Nicolae in seara asta, sa vedem cu ce va veni. Apoi ne pregatim si noi de plecare spre meleaguri inzapezite. Ca tare ne mai dorim un white Christmas anul asta 😀

  3. Vai cat poate fi de frumos!!!! Ti-a iesit grozav! Sa vină Crăciunul! :*

  4. Frumos. Sper sa am timp sa imi decorez si eu casa weekendul asta. Zapada inca nu avem, dar nici nu imi doresc pana la Craciun, ca vorba ta ar fi haos in oras.
    Acuma mai trebuie curatate ghetutele ptr. Mos Nicolae.

    • Zapada aici aduce lumina, ziua e acum scurta si e frumos, e luminos cu zapada. Pe continent insa a fost exagerat de multa si a produs haos in partea de nord si in Stockhom. Noi locuind intr-un oras mic, e OK.
      Din pacate nu voi fi acasa diseara, plec peste o ora in Kalmar…dar fetele isi pregatesc cizmele :).

  5. In Suedia se impodobesc casele inainte pe primul Advent, care a fost duminica trecuta. Eu sunt in urma cu decoratul…dar daca nu am fost acasa…

  6. Foarte frumos ai decorat! Superb! Sper ca ai ajuns cu bine in Kalmar! Aici a fost haos general! Am avut noroc chior azi sa ajung dus-intors cu bine si la timp, desi circulatia a fost paralizata! Am jonglat cum am putut cu mijloacele de transport si am reusit sa ma descurc onorabil! Sa vedem maine daca merge ulciorul de doua ori la apa fara sa se sparga 🙂 😦 Pupici multi si bafta!

    • Multumesc! Abia am asteptat sa decorez, e un sentiment special pe care mi-l da casa asa aranjata…
      Am ajuns cu bine, fara probleme. Aici in sud a nins, dar normal, e iarna normala.
      Tin pumnii maine, am citit ca nu mai ninge, probabil pana dimineata va reveni la normal traficul. Pupici multi!

  7. Suuuper frumos Salmi 🙂 O atmosfera calda care se simte dincolo de ecran

  8. Frumos, frumos. Foarte frumoasa atmosfera si in casa si in afara casei.
    Dar eu sint intrigat… Silvia tricoteaza sau ce face pe canapea ?

    • Multumesc! Silvia ar vrea sa tricoteze, încearcă mai bine zis. A făcut câteva randuri dar i se pare greu încă. In schimb lucrează in lemn semestrul asta la scoala si o sa pun creațiile ei cat de curând. 😊

  9. arata excelent! Noi n-am inceput inca sa decoram, dar saptamana viitoare sper sa incepem si noi.
    PS: ti-am scris un e-mail pe adresa ta de yahoo. sper ca este functionala. N-am reusit deloc sa gasesc o modalitate de contact pe blogul tau 😦

    • La noi se decoreaza inainte de primul Advent. E foarte potrivit, fiind asa intuneric afara…eu abia astept in fiecare an. Se lumineaza totul afara, mai ales daca mai e si zapada, ca acum! 😉

      Am raspuns la email. Modalitatea de contact e scrisa la sectiunea despre Suedia cred :). Eu nu am gasit modalitatea sa scriu adresa pe prima pagina :).

  10. Vad ca suedezii au mai mult gust decit nemtii 🙂
    Si mai multa zapada 🙂

    • Eu cred ca tot de pe la nemti au adus si ei…dar au evoluat in directii diferite :).

      Zapada e multa anul asta, e frumos. 🙂 Asa imi place de Craciun.

Lasă un răspuns

