10 comentarii

din criza

De timp…am crezut ca inapoi la scoala va fi relaxare. As! E mai nasol. Pentru ca sa avem vacanta mai lunga, dar care numai vacanta nu se poate numi, pentru ca la sfarsitul ei am doua examene, materia s-a concentrat in 3 saptamani in loc de 4/4 jumate…in plus profesorii vor inainte de Craciun sa fim gata cu anumite rapoarte…deci sunt in criza de timp.

Am noroc de doua colege tare faine, care m-au rezolvat in primele zile cand nu am fost la scoala, in grupa de laborator in care am dorit, ca sa nu stau o zi in plus in Kalmar saptamana viitoare…am deci bonus o zi acasa, weekendul ce vine. In rest, fullt upp, cum spune suedezul. Adica plin-plinutz, vorba romanului. De luni pana vineri, vin acasa pe 21 noaptea. Nah, in doua zile si jumatate, sper sa reusesc sa fac tot ce trebuie, cu mainile ajutatoare :)).

Trec repede pe aici sa va spun ca am scris in fiecare an despre Lucia si sarbatorile atat de frumoase suedeze, le puteti gasi in lunile decembrie ale anilor din blog. Anul asta nu mai apuc din pacate sa scriu mare lucru, nici nu am ce, fiind la scoala…Va las insa cu melodia mea preferata din aceasta perioada. Sa aveti saptamani frumoase de pregatire pentru sarbatori, ne revedem exact inainte, cand voi fi acasa, o vreme.

10 comments on “din criza

  1. Succes! Focus and hang in there cum zice americanu’😀
    Eu am examene finale saptamana viitoare, 4 la numar. Dar numar doar 3 ca unul a fost take home test (asa a vrut profa, o bomboana de fata).
    I-am zis lui barbata-miu ca pana vinerea viitoare sa uite ca exist😀
    Abia astept vacanta, simt ca mi s-a prajit creierul.
    Pup xoxo :*

    • Oana mult mult succes si tie! Aveti multe examene deodata! Tu cat mai ai din scoala?

      Da, cunosc perfect senzatia de creier prajit. Eu astept vacanta, desi la mine va fi de invatat…dar va fi ultima de acest gen si asta imi da aripi :)).

      Pup cu drag si eu. :*

  2. Spor la munca Salmi, vad ca ai o multime de task-uri dar le rezolvi cu succes!

  3. Spor la toate saptamana viitoare, e greu inainte de sarbatori! Dar trece.
    Apropo de Lucia, eu am avut macar bucuria ca am prins aici un concert foarte frumos, la biserica. Mi-a placut foarte mult, a fost o experienta inedita pentru noi. Pacat ca nu am ajuns suficient de devreme ca sa prindem locuri mai in fata, ca sa pot face poze. Dar si asa, a fost fain de tot, cu orchestra, iar fetele cantau foarte bine.

  4. nu-i așa că, deși pare pierdere de timp, (dacă tot ai clipele numărate… să te apuci să mai și scrii pe blog!) scrisul acesta te eliberează? eu sunt încântată să pot arunca spre eter convingerile și spaimele mele, pentru că știu un lucru: când cineva va avea nevoie de ceva ajutor, poate va găsi la mine, pe blog, după cum poate eu am găsit la altcineva sau tocmai pentru că, din nefericire, pe mine nu m-a putut ajuta nimic în zilele de chin.
    să ai parte de sărbători liniștite, dacă asta-ți dorești! oricum, victoriile de acum le vor demonstra copiilor cum trebuie să abordeze viața, sper că le povestești despre ele, pentru ca să fie la fel de curajoși.

    • Da, ma elibereaza si ma simt mai bine dupa ce scriu…desi nu totdeauna pot scrie chiar tot ce ma doare sau imi trece prin cap…

      Fetele stiu prin ce trec, nici pentru ele nu e usor deloc, stiu asta. Incerc sa le indrum in asa fel incat sa nu treaca si ele prin scoala ca mine, la 40 de ani…dar poate exemplul meu nu e pozitiv in acest sens pentru ele. Insa in alte sensuri sper sa avem cu totii de invatat.

  5. Mi se rupe inima de mila ta, de tot chinul pe care il induri, dar te si invidiez pentru puterea si ambitia pe care le ai.
    Si imi place mult muzica pe care o asculti.

Lasă un răspuns

