10 comentarii

astept sa treaca!

Mai intai saptamana asta infioratoare. Am inclusiv vineri scoala si cum doar un singur vapor circula spre insula, la binecunoscuta ora 20.05, ajung acasa in miez de noapte. Avem apoi la dispozitie 2/1 zile/zi jumate sa ne pregatim de Craciun, sa facem brad, curatenie si mancare. Ovi e de garda in 22 dar in 23 si 24 e acasa, ne-am impartit sarcinile si sper sa reusim sa le ducem la capat. Avem invitati pe prietenii nostri romani la noi, ca in fiecare an, vor veni si ei cu o parte de bunataturi.

Apoi astept sa treaca anul! Niciodata nu am simtit atat de mare dorinta asta, sa se duca anul. A fost un an atat de cumplit pentru mine, atat de mult departe de casa, atata practica si scoala, incat m-am saturat. Sunt pe marginea unei depresii si daca nu se duce anul cat mai repede, simt ca o iau razna. Mai ales cu saptamana asta care e foarte incarcata…avem deadline-uri una dupa alta si trebuie organizat timpul foarte bine. Noroc ca am o colega cu care pot lucra foarte bine, e si ea organizata si imi prinde bine. Pentru ca avem mult de lucrat in grupuri de cel putin doi.

Am senzatia ca toata lumea a facut deja bradul, ca toata lumea are deja stabilite locul de practica in februarie, ca toata lumea stie ce va face cu lucrarea de diploma si ca numai eu sunt pe langa. Nu am brad inca, oricum pana duminica nici nu avem cum il impodobi…iar de practica si lucrarea de diploma, desi am scris emailuri se pare ca nimeni nu vrea sa ma bage in seama. Asta adanceste si mai tare mica mea depresie…

Ca sa o sting, ma uit la Anatomia lui Gray, am de recuperat mai multe episoade. Asta pentru ca azi de dimineata si pana la ora 21 nu am facut decat o pauza de pranz de 40 minute…damn!

10 comments on “astept sa treaca!

  1. Imbratisari, Miha, asa-i pe ultima suta de metri. Gandeste pozitiv: mult a fost, putin a ramas!!🙂

    • Of, nici nu mai pot sa ma gandesc pozitiv! Pana si de asta m-am saturat…da, stiu, nu m-a pus nimeni in situatia asta, numai eu singura…dar e clar ca n-as recomanda nimanui si nici n-as repeta-o…Nu se termina decat anul acum, mai am o jumate de an si anul ce vine, dar sper sa fiu mai mult acasa…sper…

  2. Cel mai greu este la sfarsit, cand oboseala e mare, cheful putin si motivatia aproape lipseste. Dar trece, iar satisfactia finalului te va face sa uiti toate momentele astea. Eu iti doresc mult succes si zile frumoase de sarbatori!

    • Finalul va fi abia la mijlocul anului ce vine. Atat ca sper sa fiu mai mult acasa si asta sa indulceasca cumva ce mai am de facut…

      Multumesc, asemenea!

  3. Nu inteleg cum ai gasit sa combini depresia cu „Anatomia lui Gray”. Pai filmul ala este dintre cele mai depresive din ultimul deceniu🙂. Ma ibine incearca niste comedii (nu neaparat seriale ca M.A.S.H., ci lungmetraje).

    • Pentru mine Anatomia lui Gray e cel mai emotionant si inaltator film🙂. Pai prin cate au trecut aia si la cat sunt de pozitivi si optimisti…e ca o gura de aer rece pentru mine.🙂

      La o comedie m-am gandit mai intai, apoi am ajuns la consluzia ca Anatomia e mai ok.😉

  4. eu nu m-am uitat niciodată la Gray până acum 3 luni când am realizat că unul dintre actorii mei preferați joacă acolo (îți dai seama cât de puțin știam despre film, dacă are 8 sezoane și eu habar nu aveam că el joacă acolo!) în seara când am realizat asta, am început devorarea filmului, pe net, am văzut toate sezoanele. bine că am prins ultima sută de metri, că acum nu se mai deschide niciun film, de când cu ACTA. mie mi se pare un film trist, dar cert este că pentru doctori se poate face abstracție de disperarea eroinei principale și te poți concentra pe esența interesului tău – repararea omului.
    eu mă identific atât de mult cu emoțiile lui dr Gray încât o urăsc pentru că … mă copiază.🙂
    sper ca astăzi, când ajungi acasă, să respiri puțin și să-ți dai seama că
    1. unii oameni le au pe toate în ordine, dar nu sunt mulțumiți de banalitatea vieții lor🙂
    2. unii oameni nu sunt mereu pe drumuri, dar și-ar dori să fie în locul tău
    3. unii oameni nu au loc de muncă, iar tu poți fi de folos celor din jur
    4. emoțiile (negative) nu-i acaparează pe … morți. în rest, toți suntem așa la un moment dat
    5. …………….. să mai spun niște concluzii din propria-mi existență, atunci când trepidez că prea multe fac și alții stau la tv și mănâncă semințe?🙂

    • Raspunsul asta m-a uns efectiv la suflet. Desi ma gandesc si eu ca altii ar vrea sa fie in locul meu, chiar si eu ma gandesc ca anul viitor o sa vreau sa fin in locul meu de acum probabil…cand chiar esti in atare situatie vezi numai ce nu ai…nemultumit omul in general, tot timpul…:)

  5. Salmi, nu te plange prea tare. Eu mi-as dori sa am motive sa ies din casa, sa alerg dintr-un loc in altul, sa am o ocupatie serioasa.

Lasă un răspuns

