10 comentarii

cum mi-am petrecut sfarsitul lumii/frustrari

Prin Suedia nu a fost mediatizat evenimentul. Cel putin la tv eu nu m-am uitat, ca nu am aici in Kalmar, unde ma aflu de la inceputul saptamanii. Ziare am citit, dar in afara de ceva explicatii ale NASA cum ca nimic nu e demonstrat stiintific, nu am putu afla. Oricum timp sa ma gandesc la asta nu am avut. Toata saptamana a fost cumplit de grea, cred ca a fost cea mai grea saptamana de pana acum, din studentia a doua. La asta e clar ca a contribuit si faptul ca e saptamana asta inainte de Sarbatori. Toata lumea isi impodobeste brazii, face curat si cumparaturi de Craciun. Eu am facut toate cumparaturile, cadouri adica, pe net!!! E cumplit sa nu simti deloc atmosfera aceea de sarbatori cand te plimbi prin magazine, sa pipai produsele, sa stai sa le cantaresti, alegi, privesti…da, terapia asta am scapat-o anul asta. Si in mare si anul trecut a fost la fel. Ma gandesc ca e ultimul, anul viitor vreau sa bat magazinele, e prima mea dorinta pe anul ce vine, dupa terminarea studiilor.

Azi am avut scoala pana la ora 12, trei ore pline de seminar pentru care am avut de pregatit destul demult. Sfarsitul lumii a trecut peste noi. A fost OK, nu a fost nimic complicat, doar ca alocarea timpului pentru asta in loc de ceea ce fac toti oamenii „normali” in perioada sarbatorilor, aduce frustrari. Da, asta e termenul. Frustrare. Frustrare ca nu sunt acasa de 5 zile, frustrare ca nu avem si noi vacanta ca toti studentii normali, frustrare ca am facut cumparaturi pe net, frustrare ca nici nu simt ca vine Craciunul.

Acum ca mi-am varsat amarul sa trecem la lucruri frumoase!🙂

Pentru ca acasa vreau sa stau si sa imi petrec timpul cu ai mei, sa ma odihnesc si in principiu voi avea destul de multe de facut (unde mai pui ca mai si lucrez 4 zile, doua intre Craciun si Revelion si alte doua dupa Revelion), va urez de pe acum sa aveti sarbatori asa cum le doriti! Sarbatori Fericite la toata lumea! Si un colind suedez pentru toti carora le place, cu dedicatie speciala celei care astazi si-a petrecut mai multe ore pe blogul meu🙂.

10 comments on “cum mi-am petrecut sfarsitul lumii/frustrari

  1. hej, să spun eu cum mi-am petrecut eu sfârșitul lumii? de fapt cred că știi. ai avut ceva treabă azi, din cauza mea. m-ai primit în casă și m-ai pus la treabă🙂 . mulțumesc pentru ospitalitate și pentru prietenie.
    la voi sfârșitul lumii nu a fost mediatizat – un nou motiv pentru care oamenii nu vorbesc despre asta. la noi doar despre asta s-a vorbit la tv, așa că despre ce ar discuta toți? nu sunt mulți care să aibă idei proprii pe care să le aducă în fața altora, cei mai mulți preiau ceea ce li se livrează în media.
    carola?
    mie mi-a plăcut melodia cu care a participat la eurovision în 86, am învățat-o pe de rost. și mi-a plăcut, evident, când a cântat cu rybak. și mi-a mai plăcut cu acest colind… (i-am făcut versuri în română și l-am cântat cu ai mei. mi se pare atât de profund că nu pot cuprinde în cuvinte!)

    colindul l-am descoperit pentru că îl cânta AV cu Rybak, într-un concert🙂
    (am eu o postare în care spun că dacă ai o pasiune tre să iasă ceva pozitiv din ea, așa că după cum vezi m-am dezvoltat ceva datorită pasiunii mele🙂 )
    să fiți fericiți în anul care vine, să nu vă întâlniți cu ursul din imaginea colindului tău preferat, ci să îl vedeți doar de la distanță, la o zoo…

  2. hei, am greșit colindul pe care voiam să ți-l arăt. despre acesta era vorba

    • Ce frumoasa e melodia! N-o stiam, mersi mult.

      Carola s-a nimerit sa cante melodia ce am pus-o eu. Imi place Carola, dar am altii care imi plac mai mult, cantareti suedezi adica🙂. Melodia insa e cea care imi place, e un colind frumos de Craciun.

  3. Curaj, fata frumoasa! Ce a fost mai greu, deja a trecut. Mai ai atat de putin de asteptat pana cand vei fi alaturi de familie…
    Mi-a placut mult colinda pe care ne-ai oferit-o. Acum ascult Carola, care e minunata. Ah, simt ca vine Craciunul!
    Va multumesc.

  4. văzând că discutăm atât, chiar am crezut că tu ai renunțat la a mai merge la treabă ieri, dar îmi dau eu seama acum că tu ai net pe telefon și pe drum ai avut posibilitatea să te conversezi cu cine se ținea de tine🙂 .
    sper că acum ești bine, la căldurică și vei sărbători cu cei dragi – anunț pentru că poate nu ai aflat – se spune că de fapt mâine va fi sfârșitul lumii, că s-a greșit calcularea. la tv s-a anunțat, așa că îți dai seama ce minunată presă avem noi, cu ce își scoate banii.
    oricum, mâine poți scrie o postare despre cum mi-am petrecut sfârșitul lumii reloaded🙂 . să fiți fericiți.

    • hahaha, ieri am avut scoala pana la ora 12, apoi am stat in camera mea minuscula studenteasca, asteptand sa se faca ora sa iau busul pana in port. Sunt dotata cu de toate: telefon cu internet, net mobil pentru computer. In port am asteptat doua ore pana a plecat vaporul spre insula, am avut timp de conversat. :)) Am ajuns azi noapte acasa, la ora 23.30. Sotul meu s-a ocupat de curatenie, asa ca azi am fost cu fetele si ne-am plimbat prin oras, sa simt si eu atmosfera de Craciun. El, sotul a lucrat azi. Maine si poimaine suntem ocupati cu pregatirile, nicio sansa sa ne prinda vreo apocalipsa :)).

      Sarbatori fericite!

  5. Va uram si noi Craciun Fericit si spor la pregatirile care de acum cred ca se apropie de sfarsit. Noi am terminat de ornat casa, e toata numai luminite. Nici eu nu prea am simtit atmosfera de sarbatoare, cu atatea plimbari ce le-am facut, dar mai am o zi la dispozitie, asa ca e timp😀 Sa petreceti cat mai frumos, in familie! Va pupam!

Lasă un răspuns

