6 comentarii

craciunul in imagini si cateva cuvinte

Cadoul meu cel mai mare a fost ca am fost ACASA, cu ai mei dragi, ca am facut lucruri impreuna, ca am un sot minunat care stie cand si cu ce sa ma ajute, care imi face surprize pe care Silvia le (mai) deconspira, dar numai dupa ce cere acceptul :). Desigur au fost si surprize materiale, foarte frumoase si placute, a fost primul an in care am primit cadouri de la toti trei si absolut toate cadourile au fost surprize 100%. A fost primul an cand si Silvia a cumparat cadouri, a fost cu prietena ei la cumparaturi. Inca mai crede in Mos dar a invatat ca se si ofera cadouri celor dragi. 🙂

Ne-am revazut in sfarsit cu prietenii dragi, ne era dor sa stam la povesti si la ras, sa dezbatem diverse…a fost placut, m-am relaxat, scoala e departe…si va mai fi pana dupa anul nou.

Maine mergem la piscina, ne e dor…nu am mai fost din primavara. Avem multa mancare in frigider careia trebuie sa ii facem loc. 🙂

Iata in cateva fotografii cum a fost la noi. Voi cum ati petrecut?

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comments on “craciunul in imagini si cateva cuvinte

  1. Sarbatori frumoase in continuare, cu liniste si relaxare! Ca de obicei, pozele inspira dragoste, bucurie si familie :). La multi ani tie si familiei tale minunate!

  2. Da, obișnuim să facem bilanțúri, o fi bine, o fi altfel..

    O vreme, n-am putut să intru la tine, să comentez, nici atât..De mâine, îmi fac timp, să-ți citesc toate gândurile.
    Cum te văd eu, din afară, ești o persoană puternică, nu este chiar de ici/de colo să ai fete , să mergi la școală, și nu la o școală oarecare.
    Știi ceva? câtă vreme ai un țel este extraordinar!
    Am încredere în tine, ca și cum ai fi fata mea!
    Multă iubire vă doresc să vă dăruiți fiecare celuilalt , noroc și sănătate , celelalte vin de la sine, asta m-a învățat pe mine viața!

    La mulți ani, cu flori de măr , muzică pentru suflet și multe, multe bucurii!
    Vă îmbrățișez cu mult drag!

  3. și niciun omuleț în brad? plânge inima mea 🙂
    mi-au plăcut decorațiunile cu pietre prețioase… 🙂
    să fiți fericiți, să vă bucurați de ceea ce aveți.

    • Ba da, avem si omulet…dar nu l-am fotografiat. Toate decoratiunile cu pietre pretioase sunt facute de Silvia, anul trecut. A primit un kit de facut decoratii pentru brad, si asta a iesit :).

Lasă un răspuns

