20 comentarii

bilant, planuri?

Nu imi plac bilanturile, nu imi place sa fac planuri…dar uite ca de data asta simt nevoia sa scriu putin despre amandoua.

Anul care se duce a fost cred cel mai greu an de cand ma stiu. Ori am memorie scurta🙂. Nu pot sa spun ca nu am avut satisfactii, caci as fi nedreapta. Dar am platit pentru acestea. E adevarat, rezultatele nu vin fara eforturi. Daca se putea si altfel? Nu, cred ca nu. Asa ca am strans din dinti si am dus anul asta asa cum a fost. Stiu ca sunt multi care au probleme mai mari, necazuri, probleme de sanatate…sunt bucuroasa ca astea ne-au ocolit. Iar ce a fost mai greu a trecut.

Planuri? Nimic deosebit decat sa termin scoala cu bine. Ieri si azi am lucrat. O colega m-a intrebat cum ma simt sa revin in laborator…iar eu am zis ca ma simt acolo unde imi e locul. Pentru ca am acelasi sentiment de fiecare data cand lucrez, ma simt „pe locul meu”, acolo unde apartin. Vine anul in care revin acasa, il astept de doi ani!

De Revelion voi petrece cu Silvia la prietenii nostri. Diana merge cu prietene de ale ei sa petreaca impreuna. Ovi e de garda, dar speram sa fie cu noi la trecerea dintre ani.

Va doresc o trecere lina in 2013 alaturi de cei pe care ii iubiti. Sa vina un an nou bun si infloritor, sa fie anul care sa aduca pentru fiecare ceva nou, ceva ce va doriti de multa vreme. Va multumesc cititori dragi ca ati fost aici, m-ati citit si ati scris incurajari. Au contat mult, foarte mult pentru mine.

20 comments on “bilant, planuri?

  1. Sa aveti un an plin de sanatate si impliniri! Va doresc voua, dar si tuturor celor care sunt cititori si participanti la blogul tau.
    De la Polul Nord……cu mult drag, Kirunase!

  2. Vă doresc un an 2013 MINUNAT! Nici eu nu am avut un an usor si sincer sper sa plece odata :))
    Petrecere frumoasă orice o să faceti si Sarbatori fericite in continuare😉

  3. Ai avut un an plin de provocari pe care le-ai dus cu brio la bun sfarsit! Si sunt mandra de tine! Chiar daca suna putin ciudat, incerc un sentiment de mandrie cand o persoana draga, fie si din mediul virtual, are impliniri de orice fel! Ma bucur mult ca ai reusit si ca ce a fost mai greu a trecut! Iti tin pumnii pentru viitorul apropiat si nu numai! Un an nou linistit, plin de bucuriile si implinirile indelung visate! Multi pupici! La multi ani!

    • Gabriela, ca intotdeauna ai cuvinte atat de frumoase si incurajatoare la adresa mea! Ma simt micutza caci eu nu ma simt atat de mare si mandra…cred ca nici nu realizez prea bine ca totul ia sfarsit in curand. Ca visele chiar se pot implini…

      Un an nou plin de bucurii si impliniri va doresc si voua. Meritati din plin si eu va doresc din tot sufletul! La multi ani!

  4. Curaj in continuare,mult a fost putin a mai ramas:)).Asa cum ai spus a trebuit sa faci pentru ca asta ai dorit.Ai dorit sa fi pe locul care ti se potriveste cel mai bine si pentru asta ai facut sacrificii.Mult noroc in 2013!!!!
    Pupici multi

  5. Eu te admir – esti femeia „completa” din punctulmeu de vedere. Ai copii si-ti faci timp pt ei, ai o cariera frumoasa, calatoresti cu sotul, calatoresti si singura , te dezvolti mereu, in toate directiile. Daca mai esti si gospodina, ma faci sa lesin🙂
    Iti doresc din suflet un an mai usor si multe satisfactii petoate planurile

    • hapi, ce cuvinte frumoase! Nu m-am gandit la mine niciodata asa cum spui tu.🙂 Fara modestie, sa stii…

      Hmmm, sa marturisesc sau nu? :)) Intra pe sectiunea „bucataria mea”🙂. Azi am facut prima data Somloi galuska, pentru maine. O sa pun si pe blog sa va lingeti pe degete🙂. Ador sa gatesc, ma relaxeaza.🙂

  6. 😀
    Somloi galuska? Suna a ceva unguresc :)))) O sa arunc o privire, dar numai una ca pare un preparat dificil:))

  7. La mulți ani, Mihaela!
    Este bine că bilanțul este pe plus. Orice lucru bun se face greu.
    Spor în tot ce întreprinzi și curaj în luptă!

  8. La multi ani! Sanatate,bucurii,impliniri,dragoste si intelegere alaturi de cei dragi tie!

  9. Concertul a fost, cum ar fi putut să fie altfel- de milioane!
    Mă energizează pentru până la anul!

    Să ai un AN NOU bogat, sănătos și cu mult noroc!

  10. să-ți împlinești toate planurile.
    cât despre bilanț… te ajută dacă-ți spun că și eu am avut cel mai rău an din viață?🙂
    ducă-se pe pustii, să piară amintirea lui! oricum, datorită lui am devenit, se pare!, mai bune.

    • Da, sunt sigura ca am invatat multe din anul acesta ce a trecut, atat eu cat si tu. Ar trebui sa ii multumim. Totusi ma bucur ca a plecat…a ramas astfel in spate greul…eu privesc cu mare optimism inainte, ma apuca de-a dreptul bucuria cand ma gandesc la vara. Si nu pentru ca vine concediul.🙂

Lasă un răspuns

