3 comentarii

zile presarate cu munca

Am lucrat doua zile intre Craciun si An Nou. Acum lucrez trei zile: am lucrat azi, va mai fi maine si vineri. E obositor, dar ce bine e! Imi incarc bateriile pe toate planurile, acasa si la munca. Ce bine e!

De luni ma intorc la realitatea scolii, nu in Kalmar ci aici acasa, voi avea de scris, de invatat…asa ca profit ca mai sunt cateva zile in care ma pot rasfata. 🙂

Pana atunci, o sa ma pun sa invat melodiile lui Bon Jovi, sa fac fata :)).

3 comments on “zile presarate cu munca

  1. sincer îți spun: când stau prea mult acasă, îmi e mai greu să plec apoi la treabă. așa că mai bine să fie ceva de lucru, în limită, îmbinat cu odihnă. eu am un program haotic, adică nu tre să fiu prezentă la lucru mai mult de 2 zile pe săptămână. dar e foarte rău, că dacă stau acasă am senzația că e pentru a sta, pierd din vedere ce am de făcut și înghesui toate problemele pe ultima sută de metri, când mă dezmeticesc… a, trebuia să fac și asta și asta și asta… de aceea prefer să lucrez zi de zi câte 6-8 ore decât în salturi…
    un an bun!

    • Mie imi place la nebunie la munca! Imi place colectivul, ceea ce fac acolo, ador de-a dreptul. As lasa totul balta cu scoala si as munci ca o nebuna…dar nu ma angajeaza nimeni fara diploma si mai strang putin din dinti. Nu as rezista sa stau acasa, as innebuni :).

  2. Spor la invatat.,..sa ii spui ca te-ai uitat la posterele lui din camera mea in adolescenta mea lol

Lasă un răspuns

