6 comentarii

de 10 ani…

…nu te-am mai vazut, auzit vocea, povestit, imbratisat, urat la multi ani…de 10 ani! Cat de multi si totusi cat de putini! Tati al meu drag, n-am sa uit niciodata ziua/noaptea de 4 ianuarie cand ai plans pentru ca plecai dintre noi,cand ti-am vegheat ultimele clipe tinandu-te de mana…lacrimile imi curg pe obraji si amintirile vor ramane mereu, mereu.

Infinitul e in noi…

lofoten

6 comments on “de 10 ani…

  1. ce trist ! pentru totdeauna exista tristeti si dureri ce nu se vindeca…

  2. N-am putut dormi in noaptea de 4 ian.si am revazut fiecare clipa a despartirii.O durere care nu se stinge cu trecerea timpului….

  3. Si eu nu am fost acolo😦

  4. Cristina,sa sti ca i-am spus ca il iubesti foarte mult…..

  5. Stiu mami, mersi🙂

Lasă un răspuns

