9 comentarii

happy birtday to you sister!

La multi ani draga mea surioara. Tot mica (si tanara) esti, ce sa iti fac? :))

Sa traiesti, sa infloresti, sa ai o viata frumoasa si plina de iubire, santatate si bucurii.
Mi-e dor de tine si sper ca anul viitor sa bem impreuna de ziua ta.😉 Te pupam cu totii, suedezii incolonati. Inclusiv Morgan care la fiecare mieunat intreaba de tine.🙂

Inchide ochii si imagineaza-ti ca Bon Jovi iti canta tie.

tie melodia asta:

9 comments on “happy birtday to you sister!

  1. Mersi sisteru, am inchis ochii si l-am ascultat pe Jon…ma bucur ca o sa poti sa il vezi si tu in curand🙂
    Pupici de la sora ta mica🙂

  2. la mulți ani, soră de SalMi… la mulți ani și pentru că e an nou, dar și pentru că e an nou special pentru tine. să fii fericită și să alinți nu numai motanul când vă întâlniți (cât mai repede!🙂 ) , ci și toată familia cea încolonată. bine că n-ai fost lângă M, ca să aibă de ce să scrie blogul și așa să o cunoaștem și noi. să fii fericită și să faci pe mulți la fel de fericiți.

    • Multumesc eu in numele ei🙂. Sora mea nu intra des pe aici, desi blogul a inceput in aceasta idee, de cand a aparut FB ne scriem meiluri si poze sunt pe FB…dar ma bucur ca blogul mi-a adus aproape atatea persoane faine.🙂

  3. La Multi Ani cu intarziere si de la mine pentru sora ta.

  4. Privești cu detașare problema. Dacă erai aici, toate televiziunile s-ar fi îmbulzit la ușa voastră..
    Multă sănătate, spor la învățat și La mulți ani surioarei tale!

  5. La multi ani surorii tale! Sa fie sanatoasa si fericita! Pupici!

Lasă un răspuns

