8 comentarii

punctuale

Scuzati lipsa. Boala, gripa porcina se pare. Ovi a luat de la o pacienta(cofirmata! cu H1N1) si am luat si eu. E nasol de tot, ma gandesc cum eram daca nu eram vaccinati contra (da, ne-am vaccinat in 2009, cica 5 ani tine imunitatea). Apoi am de invatat. Doua examene saptamana viitoare. Iar eu stau in pat, bolesc. Deh, e sambata. A voastra sa fie buna, buna de tot.

Si o melodie frumoasa, sa ne incalzeasca sufletele.

8 comments on “punctuale

  1. Multa sanatate, sa te refaci rapid.
    P-aci bantuie gripa pe care americanii o numesc influenza. Luni incep scoala, sper sa reusesc sa n-o iau.

    • Influensa se cheama si aici. Dar e epidemie de asta porcina, se pare ca e adusa de prin concediile de iarna…

      Mersi, azi a fost a doua zi, mai nasoala ca ieri…maine trebuie sa plec, nu am incotro.

  2. Draga Mihaela , cred ca prin telepatie am deschis chiar acum computerul la tine , sa vad ce mai faci . Asa ca mai ai in mine un …reazem de departe , cred ca simti ca vreau sa iti fie repede bine !!! De toate avem timp cand trebuie dar parca as vrea de boala sa nu prea avem , sa o sarim cat mai repede .
    Astept vesti de sanatate si bafta la examene !!!

  3. Aoleu, sanatate multa dragilor!!

  4. Ooooof, ce ghinion! Imi pare rau sa aud asta! Anul trecut pe vremea asta aveai problema cu Ovi, acum gripa porcina😦 Insanatosire grabnica si fetelor! Si multi pupici, normal!

Lasă un răspuns

