5 comentarii

soare dupa 5 zile negre

La propriu si la figurat.

74366_10151337217327910_566439959_n

64973_10151337221427910_1585905102_n

Vineri plecam la Kalmar, eu, Ovi si Silvia. Diana ramane acasa, lucreaza. Tocmai am aflat de la draga mea prietena Monica, ca avem si unde sta, totul e rezolvat! Abia astept ca dupa examenul de sambata, sa ma relaxez…nu stim inca unde si cand, planuim un schi dar sa vedeme daca vom fi in stare dupa boala asta nasoala.

Parca totul trece mai usor acum, am si chef de invatat. Sa aveti zile frumoase!

5 comments on “soare dupa 5 zile negre

  1. M-au bucurat vestile,succes la examen si petrecere frumoasa la schi iti doresc! Chiar daca nu prea intru sa comentez eu citesc tot ce scrii.

    • Multumesc Luminita! Ce mai face baiatul tau? A ajuns in nord?

      • Multumesc ca nu ai uitat.Acum are examene in Wurzburg pana pe 30 ianuarie iar pe 11 februarie pleaca catre Kiruna cu avionul din Frankfurt.In vacanta de Craciun a venit acasa si am cumparat pantaloni de schi si bocanci.Cand ma gandesc ca pana in iunie nu il vom mai vedea……….dar va trece si sper ca Suedia sa-i placa intr-atat incat sa nu sufere prea tare de dor de casa.Inca o data pentru tine ,sotul tau si Silvia vacanta placuta la schi si examen usor .

Lasă un răspuns

