8 comentarii

incep sa numar

Mai intai saptamanile. Mai am exact 5 saptamani de stat in Kalmar, cat dureaza ultima materie teoretica din facultate. Dupa asta imi voi reintra in drepturi depline de mama, sotie si viitor om al muncii in laborator.

Mi se parea atat de departe ziua asta, incat nici nu pot sa ma gandesc ca ea va veni. Ca mai e atat de putin, ca drumurile saptamanale se vor sfarsi, ca ma voi trezi acasa si voi fi acasa zi de zi…

Dupa cele cinci saptamani am primit in sfarsit permisiunea scolii sa imi fac ultima practica in Visby. Voi avea o practica de 4 saptamani, apoi examinarea orala si dupa aceea timp de 10 saptamani ma voi ocupa de examenul de diploma, tot in laborator in Visby. Dupa lungi cautari si framantari, pentru ca nimeni nu voia sa ma coordoneze de la distanta, mi-am gasit un indrumator de proiect la Karolinska. In Visby nu exista medic de laborator, iar acesta din Stockholm e cel care raspunde de laboratorul de biochimie din Visby. Ma bucur ca a acceptat, era ultima mea speranta.

Weekendul asta a fost frumos, desi inca ne resimtim dupa boala. Diana e acasa si mai bolnava, a mers la scoala joi si vineri si boala a recidivat sau nu era ea inca destul de OK sa iasa afara in frig…

Ai mei sunt in drum spre casa acum, pe vapor. Am avut doua zile pline, am fost dupa examenul meu de sambata, la piscina de aici din Kalmar care e un aqua parc, ne-am balacit, ne-am aruncat in valuri (au piscina cu valuri), am fiert in jacuzzi si am inotat. Am vrut apoi sa mergem la un film dar era prea tarziu pentru filme la care sa avem acces cu copilul, toate erau pentru peste 15 ani…dar ca „razbunare” am luat un film si ne-am uitat in camera, la computer.🙂 Azi am fost la prietenii nostri, am stat la o cafea la povesti, apoi am mers in IKEA, locul nostru preferat prin lume, oriunde am fi.🙂

Va doresc o saptamana frumoasa tuturor si pentru ca nu am avut timp de melodia de sambata, va las o piesa pe care eu o pot asculta la infinit.

8 comments on “incep sa numar

  1. Asadar in curand o sa incepi sa culegi roadele muncii tale si o sa fii alaturi de cei dragi. Iti tin pumnii !🙂

  2. V-ati chinuit voi o perioada lunga, dar a meritat efortul. Mai ai putin si scapi de chin, iti vezi visul implinit si te vei putea bucura in voie de familie. Inca putin si gata!

  3. Ce vesti bune! Ma bucur mult pentru tine! Ce-a fost mai greu a trecut! Inca putin si vei culege roadele indelung muncite si asteptate! Pupici si imbratisari!

  4. Ce ma bucur ca ai reusit sa le rezolvi pe toate asa cum ai dorit…fi sigura ca vor trece cele 5 saptamani ca vantul…una imediat a si trecut.
    Te pup

Lasă un răspuns

