6 comentarii

lectii de calarie

O parte dintre voi probabil ați observat săptămâna trecută, apariția pe FB a câtorva fotografii cu Silvia si Ovi la școala de călărie. Au început de doua săptămâni. Amândoi au joia, dar de la ore diferite: Silvia de la ora 17.30, o ora și Ovi de la ora 18, o ora jumate. La început au teorie in sală, apoi ies in manejul acoperit și călăresc. E foarte interesant, eu am fost spectator la ambele cursuri, am facut fotografii și am vazut cum se desfasoară. Nu știu dacă îmi doresc, dar e posibil să âncep și eu la toamnă, încă nu m-am hotărât. În parte, pentru că mi-e frică de cai. Apoi nu știu dacă e un sport care mă atrage. De departe, să privesc, îmi place la nebunie…dar nu știu dacă mi-ar plăcea să îl practic. Încă rumeg la chestia asta, mai am timp.

Săptămâna trecută m-am apropiat prima dată de un cal suficient de aproape ca să pun mana pe el. A fost poneiul Silviei. La început m-a mirosit, apoi nu m-a lasat sa îl mangai. L-a dus Silvia in boxa lui și trebuia sa ne ocupăm de el, să il legam, să il deșeuam (asa se spune oare???) și să îi dăm jos hățurile…nu știam nimic, Silvia mă îndruma. Am și desfăcut câteva hățuri în plus…:).

Ovi are o iapă cam nărăvașă, mereu trebuia să o frâneze să nu meargă de capul ei.🙂

Vă las cu câteva fotografii. (e tare greu de scris cu diacritice, nu cred ca voi repeta…).

Această prezentare necesită JavaScript.

6 comments on “lectii de calarie

  1. Noi am incercat asta vara la Bran, citeva minute pe zi (incluse in cazare). Foarte frumos. M-am si interesat putin despre ce pot face pe linga casa, dar poate din primavara sau chiar mai tirziu. Insa mi-a placut foarte tare. Si nota bene : si mie mi-a cam fost frica de ditai animalul, la inceput, dar e super frumos acolo sus.🙂

  2. Ce fain!!
    Hahahaha, iapa naravasa😀 funny faza😀
    Ai vazut, a simtit calul ca ti-e cam frica si nu te-a mai lasat sa-l mangai:)))

  3. ha! dacă eu, care nu am deloc conexiune cu caii, care nu îi pot număra printre preferații mei, am călărit cât am fost în tabăra de călărie la Covasna, o poți face și tu, care îi iubești. am avut cal – iapa șefă, am călărit km întregi, prin pădure, cu certuri serioase între caii care nu se sufereau pentru că erau la concurență pentru iapa mea, copilul meu era pe un căluț inocent, dar soțul pe unul dintre pretendenți… ce haos a fost… și tot nu aș spune că mi-e frică de cai. dacă sunt dresați, tu poți fi cel mai tont (oricum nu e cazul la noi două !🙂 ) și tot te descurci.

Lasă un răspuns

