24 comentarii

email, CV si scrisoare de intentie

Sambata m-am intalnit in oras cu vecina de alaturi. Din una in alta, m-a intrebat daca am vazut anuntul din ziarul local, ca sunt scoase la concurs doua posturi de BMA la laborator. M-a sfatuit sa o intreb pe sefa cea mare daca are rost sa aplic.

M-am invartit, m-am socotit…eu mai am cateva luni bune pana termin, nu ma pot angaja pana nu sunt gata cu facultatea, am nevoie de legitimatie ca sa primesc un astfel de job, fix adica, pe perioada nelimitata (caci altfel pot lucra ca si vikarie). Am concluzionat ca nu voi intreba, ca nu are rost.

Luni dimineata ma trezesc cu un email de la sefa cea mare anuntandu-ma ca au doua posturi scoase la concurs si ca as putea aplica pentru ele, ca sunt gata cu facultatea pana la vara.

Am dat curs anuntului si ieri si azi am scris un CV si o scrisoare de intentie. Cu intrebari daca sa pun tot ce am muncit in 13 ani in Ro sau sa las pe din afara, cu colaborarea dragului meu sot care stie sa puna atat de frumos vorbele pe hartie in suedeza (eu ii tot spun sa isi faca un blog :)) dar pana la urma a iesit ceva de ce sunt multumita. E prima data cand fac asta in suedeza. Greu al naibii cand nu stii termeni (ma refer la domeniile in care am lucrat in Ro, despre care nu stiu sa spun in suedeza, nu am avut tangenta cu ele) si sa nu stii sa vorbesti in termeni elevati, asa cum Ovi stie.

Da, stiu sa scriu in cuvinte simple aici pe blog, stiu sa scriu in romana, dar in suedeza aceea fina si elevata inca nu m-am dumirit cum se poate ajunge sa scrii…

Acum astept, 11 februarie e termenul limita de depunere a CV-urilor, eu sper sa nu ma cheme la interviu mai degraba decat 22 februarie, ca nu stiu pe unde imi scot camasa…

Nu sunt cei de la laborator care ma vor intervieva si care vor hotari daca ma angajeaza sau nu…ci e o comisie regionala. Cei de la laborator ma cunosc, eu totusi sper ca si sefa de acolo va avea un cuvant de spus, chiar nu stiu.

24 comments on “email, CV si scrisoare de intentie

  1. Baftaaaaa multa!!

  2. Ce misto, iti tin pumnii sa prinzi postul! Bafta!

  3. Ca sa fiu pesimista, cum iti place tie. Tu nu voiai sa aplici. Ai aplicat. Si daca nu merge? Ajungi in puntul 1, unde nu se intampla nimic. Dar daca merge?
    Si chiar daca nu merge, ti-ai facut deja in suedeza prezentarea, ai facut un pas inainte.
    Hai capul sus! Nu te omoara nimeni….

  4. Bafta multa! Sunt convinsa ca va fi bine, pana la urma! Tin pumnii! Pupici!

  5. Bafta! Eu cred ca daca tu ai hotarat sa nu aplici si totusi D-zeu a facut in asa fel incat ai aplicat este de bun augur. El are un plan cu fiecare dintre noi si daca pentru tine si viitorul tau acest post este ceea ce trebuie eu sunt sigura ca il vei obtine.Iti tin pumnii sa reusesti,primul pas a fost facut!

  6. Bafta!!!Ma bucur pentru tine 🙂

  7. Mihaela, succes! Drept sa iti spun eu am vazut acel anunt( 2 posturi BMA pe Gotland) de vreo 2 ani..! Cam de cand am inceput sa citesc pe forum despre scoala ta ))) Ma gandeam atunci ca astia te asteapta pe tine sa termini scoala. Au mai angajat pe cineva de cand vikariezi tu la ei? ))) Poate acea aplicatie e doar o formalitate …. ))))
    Oricum iti doresc multa bafta si spor la treaba! Te pup si salutari familiei ))

    • Ileana, posturile astea nu sunt de atunci :))). Sunt recente, ies doua persoane la pensie. Ma asteapta clar sa termin scoala, dar posturile sunt scoase la concurs, e o comisie regionala care hotaraste cine va fi intervievat si apoi angajat, nu sunt cei de la laborator, care ma cunosc…Da, au angajat an de an cate una sau doua persoane in astia 4 ani de cand vikariez eu, chiar acum in octombrie au angajat doua persoane ca plecasera alte doua(una in maternitate si una s-a mutat pe fastlandet)…nu stiu daca cele doua nu sunt tot vikarie si concureaza si ele pe posturile astea…Nu cred ca e o formalitate, e un concurs…sansa mea cred, ar fi sa nu se prezinte nimeni altcineva :))). Ei cer BMA legitimat, eu nu sunt inca, voi fi dupa ce termin, prin iulie-august, pana vine legitimatia, daca termin tot cu bine…

      Tu cum mai esti cu scoala, cum merge? Daca ai nevoie de ceva, spune, poate te pot ajuta. Bafta multa si tie, pupici!

  8. Si eu iti tin pumnii, succes!

  9. în ritmul de Crăciun al lui Rybak 🙂 îți spun pentru ultima dată (azi!) că altfel îți voi mai repeta peste cine știe cât timp, dacă nu te cumințești: renunță la obiceiul de a pune răul în față și de a-l lua pe NU în brațe. eu mere zic… ce am de pierdut aici? mare lucru, și-așa mi se pare că nu am nicio șansă, așa că ce pot pierde… nica. deci … aplic! (în cazurile mele, nu în ale tale, da? 🙂 )

    • Ah, sunt iremediabila, irecuperabila, i…cum vrei :). Asa am fost de cand ma stiu, nu m-oi schimba acum la batranete :).

      Da, n-am de pierdut nimic, e adevarat. Dar daca nu imi spunea sefa de la laborator, nu aplicam…si acum mi se pare aiurea ca am aplicat, nici nu cred ca am vreo sansa reala, dar am facut-o.

      • Din pacate asa sint si eu : mi se pare aiurea sa aplic daca nu raspund la toate cerintele. Problema e ca sint super multi care nu se jeneaza si iau posturi bune fiind p’afaristi… deh. „Viata-i dura, dar trece!” 🙂

        • Oh, chiar nu stiu cum e aici…eu am mai aplicat acum cativa ani la un post unde eram supracalificata. Am primit numai raspuns ca nu am fost eu aleasa si atat…

          Da, pacat ca trece prea repede ;).

Lasă un răspuns

