6 comentarii

melodia de sambata, cu tristete

Joi am primit de acasa o veste trista. Singurul meu unchi a murit. Sotul surorii lui tata. I-am vazut ultima data acum vreo 7 ani, chiar inainte ca singurul meu var sa se mute cu familia in Canada. De atunci n-am mai ajuns la ei, stau taman in nordul Moldovei si in vizitele noastre romanesti nu am ajuns pana acolo. Sigur ca acum regret…unchiul meu era un om plin de viata, vesel, glumet…il aud si acum la tf spunandu-mi ultima oara cand am vb cu el: „Ce sa fac mai Mihi mai, ia uite ca batranii pe acasa (razand)”.

In memoria lui:

6 comments on “melodia de sambata, cu tristete

  1. Condoleante! Imi pare tare rau si e tare greu cand mai santem si departe de casa.

  2. Sincere condoleante Mihaela😦

Lasă un răspuns

