7 comentarii

AMR 2

Saptamana asta am dat gata doua rapoarte de laborator plus doua proiecte mai mici, am scapat de ele!

Marti am avut ultimul curs la scoala, miercuri ultimul laborator. Topaiam care mai de care de bucurie, ca e ultimul laborator, toata lumea se bucura ca termina scoala, nu numai eu.

Ce mai e? Inca un raport de laborator de scris, trei seminarii, un drum la Stockholm de doua zile, doua examene (cel la care n-am ajuns din cauza gripei si cel de la materia asta). In doua saptamani. AMR 2.

7 comments on “AMR 2

  1. Go, Miha, go!!!! Bravo, esti atit de aroape de final, caci trebuie deja cumparata sampania si pusa bine la rece!🙂

  2. Ma bucur pentru tine, eu mai am inca 2 ani😦 insa nu mai pot. Plang intr-una ca nu sunt corecti profii si inveti degeaba ca oricum cei care vin la examen foarte relaxati iau note mai bune ca tine… Iti doresc mult succes mai departe :*

    • Oh, imi pare rau ca situatia e tot asa nasoala in Ro…aici profii sunt foarte corecti, nu e nicio umbra de discutie la examene, nu se poate copia, totul merge absolut pe invatat si pe stiinta.

      Mult succes si tie! Doi ani trec repede si apoi conteaza mult cu ce iesi tu din scoala aceea, ce stii…si nu notele.

      • La asta ma gandesc si eu ca nu e important ce note iei ci cat stii, insa lupta cea mai mare se da pe note ca sa poti sa ramai la buget, si-apoi sincer cine ar da o taxa de 6000 de lei pe an pentru o facultate de asistenti medicali cand cu banii astia poti sa faci medicina? Din cauza asta sunt suparata ca se triseaza si unul care habar n-are de viata lui iti ia locul cand tu iti tocesti fundul pe la facultate si inveti zi si noapte…

Lasă un răspuns

