11 comentarii

melodia de sambata

Una notte a Napoli…cu gandul la concediul ce va sa vie…

11 comments on “melodia de sambata

1. Ma bucur ca ai inceput sa te gandesti la concediu,e un semn bun.Daca va ganditi la mai mult decat o melodie la Napoli va pot spune ca noi am petrecut una din cele mai frumoase vacante pe Coasta Amalfitana. Am avut cartierul general la Sorento(hotel Il NIdo) si de acolo am vazut Napoli,Capri,Pompei. Asta asa……. ca sa mai iesi un pic din atmosfera de examene si sa visezi la vara,mare si un concediu relaxant alaturi de cei dragi.

• hehehe, sigur ca n-a fost intamplatoare melodia🙂. O sa ajungem si in Napoli, vom vedea si Coasta Amalfi si Pompei dar va fi mai scurt. In Capri nu ajungem ca mergem in Sicilia.🙂 Mersi de ganduri, o sa impartasim frumuseti amalfitane la vara🙂.

• De abia astept,Sicilia e una din destinatiile la care ne gandim si noi de mai mult timp. Pana atunci insa ne-am gandit ca in iunie cand se termina semestrul lui Alex la Kiruna sa mergem sa-l luam de acolo cu masina.In felul asta vom vedea o parte a Suediei si eventual intoarcerea am putea sa o facem prin Norvegia. Am studiat variantele tale de venit in tara si noi ne gandeam la cea prin Dresda-Rostock-Trelleborg-Stockholm-Kiruna. Daca stii cumva pe ce site pot cauta cazari decente pt. Suedia (max. 80-100 euro/ camera) mi-ai fi de mare ajutor.Pe booking totul e f scump si cele pe care ni le permitem au baia la comun si nu prea ma incanta ideea.Din cate stiu exista si posibilitatea inchirierii unor casute (nu stiu daca si pt. 1-2 zile) dar nu prea stiu unde sa caut pe net. De asemenea sunt binevenite sugestiile tale legate de locurile unde merita sa ne oprim mai mult de 1 noapte.Nu este nici o graba,cand ai chef si mai ales timp astept sfaturile tale. Bafta in continuare si nu-ti pierde rabdarea,mai e atat de puitin!

• Luminita ai citit si traseul nostru din vara? Uite drumul prin Suedia, din Stockholm in nord, pana in Norvegia http://salmi-ladrum.blogspot.se/2012/07/nordul-scandinaviei-suedia.html

Stockholmul merita sa va opriti mai mult de o noapte. Apoi e frumos si Uppsala si Umeå. Noi nu prea am vizitat Suedia sa fiu sincera, asta vara a fost prima data cand am zis ca e timpul🙂. Am mai fost in scurte escapade in Stockholm si Göteborg, care merita iar.

Locurile unde am dormit noi insa, sa stii ca multe au fost cu baie comuna, pentru ca am dormit ori la casute si era cu baie comuna, ori la vandrarhem(hostel-uri). In partea nordica hotelurile sunt putine si scumpe tare.

Ah da, la Luleå sa va opriti iar! Daca citesti blogul meu de calatorii, vacanta din vara care a trecut, ai sa gasesti acolo ce am vizitat langa Luleå. Superb!

Incearca pe site-urile astea http://www.hostels.com/

eventual da un google cu „vandrarhem”

• Acum am descoperit tot traseul din vara si m-am cufundat in citit. Multumesc mult pentru toate detaliile,intr-adevar e f scump in nord.Voi studia site-urile trimise de tine.Pana la urma pentru o noapte vom sta si cu baie comuna,important e sa fie curat.
            Multumesc muuult! Acum Alex zboara pe deasupra casei voastre-e in avionul care vine de la Frankfurt catre Stockholm-.Pe la 18 ar trebui sa ajunga in Kiruna

• De curat e in general curat…citeste si review-uri…la hostelul din Luleå nu era foarte curat, dar am innoptat acolo si la dus si la intors, era singurul loc la pret avantajos…

Daca Suedia ti se pare scumpa, sa vezi Norvegia!🙂

Spor la citit, daca mai ai intrebari, sunt aici.

2. Imi place sa programez din timp iesirile si vacantele pentru ca ma incarc cu energie gandindu-ma la momentul plecarii🙂

3. credeam ca Pink Martini vine in satul tau🙂 Daca vin , sa nu-i scapi , sunt excelenti…
    Uite inca o melodie in italiana, sa te pregateasca pentru vacanta . Eu ii voi audia joi ! ( abai -i astept )

• Ah, nu cred sa avem noi norocul asta! iti dai seama ca nu ii voi scapa daca daca…ii ascult cu placere pe net, un spectacol ar fi ceva de vis…

Tu esti norocoasa, enjoy!

4. Superbe ambele melodii ! Am ce sa caut maine pe youtube cand am pauza la servici