1 comentariu

nu doar invat

Cred ca blogul meu a devenit plictisitor pentru ca scriu numai de scoala si cum astept sa treaca timpul. Da, e realitatea de zi cu zi acum, e realitatea mea. Mi-e greu sa scriu despre alte lucruri, dar uite ca am pregatit doua posturi despre ce mai fac eu in afara sa invat: citesc si gatesc🙂.

Pe Linda Olsson v-am prezentat-o aici. Nu stiu daca autoarea e tradusa in romana, eu o citesc in suedeza. Dar pentru ca stiu ca multi dintre voi citesc in engleza, va recomand inca doua carti ale ei, pe care le-am/le citit/citesc.

Prima e Sonata for Miriam, o carte putin mai grea mi s-a parut mie. Dar stilul inconfundabil al Lindei te duce usor. Are un stil aparte, eu am impresia, de fiecare data cand o citesc, ca vad un film. Descrie atat de frumos peisajele si caracterele personajelor, incat ii ai pur si simplu in fata ochilor. Si nu e plictisitoare deloc.

Cea de-a doua carte o citesc acum. Am cumparat-o in format electronic pentru ca mi-e foarte lejer sa o pot citi pe vapor de pe computer sau pe autobus de pe telefon. Cartea se numeste The Kidness of your nature/Det goda inom dig si n-o sa va dezvalui nimic despre subiect, pentru ca sunt sigura ca va va prinde de la primele pagini. E o carte care se desfasoara in trei perioade ale vietii personajului principal: una in prezent care e scrisa la timpul trecut si celelalte doua in copilarie si tinerete, scrise la timpul prezent. Din nou stilul autoarei ma farmeca la fiecare fraza, e ceva ce ador la stilul femeii asteia. Am ajuns sa o consider autoarea mea preferata si abia astept sa scoata urmatorul roman!

Duminica placuta!

One comment on “nu doar invat

  1. Si eu am descoperit ca imi este mult mai usor sa citesc in format electronic, mai ales atunci cand sunt pe drum. Nu stiam de Linda Olsson, dar mi-ai starnit curiozitatea si am s-o pun pe lista pentru urmatoarea data cand cumpar carti.

Lasă un răspuns

