5 comentarii

mai si gatesc

Bucataria e o pasiune pentru mine, imi place sa fac mancare la fel de mult cum imi place sa o si mananc.😉 Daca mai vine si un vin bun alaturi, e extraordinar!

N-am mai pus retete ca nu am mai apucat, dar am gatit mereu cand am fost acasa. La vesnica intrebare „ce sa fac de mancare” primesc aproximativ acelasi raspuns: ridicari din umeri la triplu. Daca vin eu cu propuneri incep strambaturile fetelor…una ca ccc car o mancare, alta ca mar alta mancare…

Ei bine, de Craciun am primit cadou de la Diana o carte de bucate super-complexa, care imi raspunde la vesnica intrebare cu darnicie, fara sa ridice din umeri. Doar sa o rasfoiesc si sigur gasesc ceva apetisnato-atractiv intre paginile ei. Pentru cititorii mei suedezi, v-o recomand cu caldura! Asta e.

Saptamana asta am ales sa fac Somon cu legume si branza de capra in folie de aluminiu. Reteta e simpla: 4 bucati de somon file (fara oase si piele). 2 cepe verzi, un ardei rosu si unu galben se taie marunt. Pe cate o bucata de folie de aluminiu unsa cu putin ulei se aseaza cate o bucata de somon sarat si piperat, se presara deasupra ceapa si ardei (cei taiati marunt mai devreme) si branza de capra (eu am luat Chevre, e perfecta!). Se impacheteaza folia si se poate praji pe grill (acum nu am avut cum, dar refacem la vara) sau in cuptor la 180 de grade, timp de 15 minute. Se serveste cu orez sau salata. E o delicatesa, se topeste in gura si aromele sunt minunate. Se face rapid, in max 30 minute masa e servita. Pofta buna!

DSCF4408

DSCF4409

DSCF4410

5 comments on “mai si gatesc

  1. Arata yummy, mai ales ca mie imi place somonul. Chiar ca usor de facut, cand o sa am timp o incerc si eu :*

  2. Mmmm, suna bine! S-a notat! Am dat si un search, am vazut si un provläs, merita! Multumim pentru tips! Pupici

  3. Excelent! Noi suntem mari amatori de somon, dar de obicei il fac simplu la cuptor, cu un pic de piper si cimbru, dar sunt mereu in cautare de alte retete.

  4. O reteta rapida si usoara plina de Omega 3 . Imi place!

Lasă un răspuns

