6 comentarii

invatat intensiv

Invatatul asta intensiv, 4 zile pentru un examen, imi aduce aminte de sesiunile din Ro…acolo aveam sesiune de o luna de zile, 4 saptamani mai precis, cu 4 dar mai des cu 5 examene. La cele mai simple aveam 3-4 zile de invatat, lasam pentru cele mai grele 5-6 zile, uneori o saptamana. Au fost si cateva examene picate, era greu uneori sa condensezi materia in cateva zile…mai stateam 3-4 in camera, ne distram…atunci nu aveam alte modalitati de distractie. Nu era computer, nu erau mobile, abia de aveam un tv in camera, dar mai pe la sfarsitul studentiei.

Desi puteam merge acasa ieri seara, abia vineri e examenul, am preferat sa stau aici in Kalmar ca sa apuc sa imi strang joi lucrurile si sa fac curat, vineri dupa examen trebuie sa ajung sa predau cheia inainte sa inchida Kalmarhem, cei care inchiriaza camerele pentru studenti.

La ceas tarziu de noapte, imi permit sa bantui pe net, maine pot dormi putin mai mult…mai am doua zile, in a treia se incheie un alt capitol din viata mea.

6 comments on “invatat intensiv

  1. Mihaela, spor la invatat! Mult a fost, putin a ramas! Si bafta la examen!

Lasă un răspuns

