11 comentarii

back in to my life

Vineri a fost una din cele mai fericite zile din viata mea, desi am fost atat de ocupata, stresata si satula de tot incat pana azi, cand a trecut ora la care trebuia sa plec la vapor si nu am mai facut-o, nu am realizat ca s-a terminat. S-a terminat cu naveta si viitorul suna bine.

Vineri am avut ultimul examen scris (asta daca nu ajung cumva la re, eu sper sa nu, dar a fost un examen atat de complex, mare si greu, ca nu stiu exact ce si cum vor evalua profesorii raspunsurile mele), apoi am luat ultimul pranz cu Karolina si am stat doua ore la povesti. Am ajuns apoi in camera mea care deja arata jalnic dupa ce transportasem covorasele, paturile de pe pat si alte obiecte care ii dadeau personalitate camerei. Am strans ce era de strans, am curatat ce era de curatat sa las camera in buna stare, asa cum am gasit-o eu cand m-am mutat, celui care vine dupa mine. Incarcata cu un rucsac si o valiza, am mers pana la firma de unde se inchiriaza camerele studentesti, am predat cheile si am luat autobuzul spre port. A trecut tare greu timpul, am vazut un film pe vapor si am ajuns acasa, obosita dar cu zambetul pe fata.

Weekendul a trecut repede, asa cum trec ele🙂. Maine incepe o noua aventura, practica de 4 saptamani in laborator aici, cu oamenii dragi si de-a casei. Am ajuns in sfarsit sa imi traiesc viata ce am avut-o inainte de a incepe scoala. Vreau sa imi reiau obiceiul de a merge la sala, la zumba, la gimnastica pe muzica, la spinning. Stam serile cu fetele si povestim, ne jucam cu Silvia…nu ma mai slabeste de doua zile cu jocuri de carti si de intrebari gen „cine stie castiga”, facem impreuna prajituri ca in zilele de demult…ce mai, sunt back in to my life!

Si cum n-am avut timp de melodii de sambata de ceva vreme, va las in compania unui cantaret tanar care a cucerit publicul la Idol, a scos acum cateva melodii noi. O saptamana frumoasa!

11 comments on “back in to my life

  1. Mihaela, bravo pentru tot ce ai realizat! Esti de admirat si esti un exemplu de urmat! Sa te bucuri din nou de familia ta minunata! Te pup, cu drag.

  2. bravo, miha!!
    nu pot sa spun decat ca le-ai dat fetelor un exemplu minunat!

  3. Urrra!!! Uite sfarsitul mult asteptat a venit! Felicitari pt reusite, succes in continuare si multe momente fericite alaturi de familie! Te pup!

  4. e destul de greu, dar ii dau inainte. ( ma lupt cu cellbiologi acum…). Parca tot in tente si-n omtente o tin! Vad ca pana acum am reusit. imi tot spun ca daca reusesc primul an, va fi mai usor in continuare ; ))
    Astept primavara, ne-am cam saturat de frig… ca si altii …)))
    Va pupam, toate cele bune!

    • Da, e greu, dar eu zic ca merita. Sa nu te lasi batuta…asa e, primul an e mai greu, apoi iti intri in ritm…ma bucur pentru tine, tin pumnii mai departe.

      va pup cu drag!

  5. Welcome back !😛
    Felicitari pentru perseverenta. Dar nu ne-ai spus daca ai primit rezultatul la ultimul examen. Sper ca l-ai luat.

    • Mersi! Nu stiu inca rezultatul la ultimul, profesorii au max. 15 zile ca sa corecteze…azi au trecut abia 8🙂. Stiu insa ca am luat restanta, aia era mai nasol daca nu o luam…cea pe care am pierdut-o din cauza gripei…

  6. Ce bine ca ai scapat! Bravo! Acum, fata de ce a fost, totul o sa para floare la ureche!🙂 Ma bucur mult pentru tine si sunt mandra de tine! Imbratisari si pupici!

Lasă un răspuns

