11 comentarii

de martisor, la interviu

Va spuneam intr-unul din posturile precedente, ca mi-am depus CV pentru unul din cele doua posturi scoase la concurs, aici la laborator. Azi am fost la interviu. A fost un interviu lejer, doar cu sefa de laborator, cu care me stiu de doi ani deja. De fapt ea m-a si anuntat prin email de posturi si sa imi depun CV-ul daca doresc. Intrebarile au fost mai mult in jurul celor doi ani dinainte sa vina ea sefa, despre ce am facut inainte, cum am ajuns eu sa lucrez aici in laborator…din astea. A fost o discutie lejera, familiara, simpla.

Cand mi-a venit mie randul la intrebari, pentru ca stiu tot de prin laborator, ce responsabilitati are fiecare si cum se lucreaza, am intrebat cati candidati sunt pentru cele doua locuri. Am aflat ca sunt 12 in total, din care 6 sunt BMA legitimati (n-am intrebat din ce categorie fac eu parte, banuiesc ca la cei nelegitimati). Legitimatia o primeste cine a terminat facultatea si doreste legitimatie. Fara legitimatie nu te poate angaja nimeni pe un post ca angajat fix, ci doar temporar (vikarie cum se spune aici). Dar la interviu am fost chemati numai trei, dintre care am inteles ca numai eu sunt localnica🙂. Acum, astept raspunsul final…emotiile mi-au trecut.

Oricum daca nu va fi sa fie acum, voi lucra la vara si am sansa sa raman ca vikarie mai departe pana se va elibera un nou post…cam in fiecare an vine randul la cel putin doi la pensionare, nu imi fac griji. Doar ca ar fi o realizare sa ma angajeze deja…sa am locul meu fix de munca. Cam asta e…

Acum sunt in practica, fac un studiu despre o analiza de diabet si monitorizarea diabeticilor. Analiza se numeste HbA1c (glucated hemoglobin in engleza) si eu studiez atat analiza, cauzele bolii si efectele ei, cat si metoda de analiza, aparatul, rezultate si posibile erori. Am patru saptamani pentru asta, sincer mi se pare mult, dar e mult de studiat, citit…am peste 30 de articole stiintifice ce le-am gasit singura, toate in engleza, de tradus…apoi de scris lucrarea mea proprie. Iar la sfarsit de prezentat in fata colegilor, ca de obicei.

Ce e fain insa, e ca ne concentram pe o singura chestie, ne facem programul cum dorim, nu suntem legati de nimic decat de lucrarea noastra. E un sentiment tare fain, sa fii independent si totusi in acelasi timp la scoala…

Iar acasa e atat de bine!

11 comments on “de martisor, la interviu

  1. Felicitari! Tin pumnii sa fie bine! Pupici

  2. mai strangem niste pumnisori aici🙂

  3. Felicitari!Ai muncit mult ca sa ajungi aici, era timpul:)

    • Hahaha, exact asta i-am spus sefei cand mi-a zis…”uite ca ai ajuns si aici, sa stai la primul interviu pentru un job, esti aproape gata cu scoala”…ca „era timpul!” :))

  4. congrats !!
    U almost made it ! do not worry ! be positive and head up🙂

  5. Ar fi minunat daca ai avea timp si posibilitatea sa mai publici si aici ceea ce ti se pare mai nou si mai important in legatura cu diabetul, cu siguranta i-ar interesa pe multi!
    Succes si sa asimilezi cat mai repede toate noutatile🙂

Lasă un răspuns

