4 comentarii

spre finala, inainte

Aseara s-au stabilit ultimele doua melodii care au mers in finala care va desemna melodia ce va reprezenta Suedia la Eurovision. Nu cred ca vreuna din piese are sansa ce a avut-o Loreen anul trecut…dar iata cele 10 piese care vor concura sambata viitoare pentru cel mai ravnit loc an de an. Pe care o vedeti pe scena mare din Malmö?

N-o sa va destainui inca melodia mea preferata🙂.

4 comments on “spre finala, inainte

  1. Eu o vad pe Louise Hoffsten sau RobinStjenberg in finala….dar oricum o vreau pe Luminta sa castige:))M-a distrat ca Sean Banan a ajuns din nou in finala dar chiar cu o melodia mai slaba decat de anul trecut….vad ca au succes la publicul suedez…
    Pupici

  2. Salut. Imi place foarte mult blogul tau, personal detin un blog pe blogspot care imi poarta numele si am primit prima lepsa din partea Cufarului cu bucurii la care mi-ar placea sa te alaturi.
    http://vasilachedaniela.blogspot.ro/2013/03/leapsa-pentru-fetele-cu-jurnal.html
    Cu speranta ca nu te-am deranjat astept raspunsul tau. O seara frumoasa!

  3. Deci sa castige Robin….imi place si mie…

Lasă un răspuns

