14 comentarii

veste la ceas de seara

Seara asta putin dupa ora 20 suna mobilul…pe ecran numele sefei de laborator. Hmmmm, nu s-a intamplat niciodata sa ma sune la ora asta…oare ce oi fi facut? Raspund putin ingrijorata, ea ma saluta si imi spune ca m-a sunat ca sa imi ofere jobul pentru care m-a intervievat daca il accept. Ooooj, am spus, am fost tare surprinsa, ma asteptam oarecum dar aveam atat de multe care ma duceau la un nu…am acceptat bineinteles, tare fericita, i-am si spus la telefon. M-a sunat acum pentru ca nu stia daca maine merg la laborator si vrea sa anunte la sedinta saptamanala de maine, sa stie toata lumea.

Dau de baut!!!!! Am un post sigur desi mai am scoala pana in iunie si nu pot lucra pana la mijloc de iulie, dar apoi nu mai am scapare!!!! Sunt bucuroasa, e ultimul vis din lungul sirag de dorinte cu care am inceput drumul asta lung de tot.
Sunt bucuroasa ca lucrurile au evoluat atat de rapid, m-a luat efectiv prin surprindere dar atat de bine ma simt acum ca am uitat tot, dar tot greul ce l-am avut pana in urma cu doua saptamani inclusiv. Ma gandesc acum numai la ce ma asteapta, la jobul visat. E o senzatie pe care nu am simtit-o pana acum!

14 comments on “veste la ceas de seara

  1. Felicitari! Stradaniile tale si tot efortul au fost rasplatite.Eu ma gandeam ca asa va fi cum dealtfel ti-am si spus.Nimic din ce e facut cu suflet „nu ramane nepedepsit”.Inca o data felicitari! E foarte important ca fetele au in tine asa un exemplu! Acum nu iti dai seama dar mai tarziu vei vedea si rezultatele lor.Ma bucur pentru tine si pentru ele ca le poti fi asa un exemplu.

  2. Multe, multe și calde FELICITARI! :*

  3. Felicitari!!! Nu a existat niciun dubiu in mintea mea ca vei reusi sa treci cu bine si acest ultim obstacol! De o mie de ori: bravo!🙂

  4. Bravo!!!.. te citesc de mult dar nu am comentat pana acum.. am asteptat asa o veste .. WOW.. Bravo inca o data !!

  5. Yupiii! Bravo! Vezi? dupa fapta si rasplata! Suntem bucurosi pt tine, o meriti din plin!Felicitari inca o data (chit ca eram convinsa ca vei primi jobul ; ))))) Te pup

  6. Felicitari!!! numai bine, a fost cadou de ziua femeii.

Lasă un răspuns

