2 comentarii

and the winner is

Robin! N-am vazut de cand sunt un cantaret atat de surprins ca a castigat. Era preferatul nostru, ne-am bucurat in familie, l-am si votat. Succes la Malmö!

2 comments on “and the winner is

  1. Foarte bine! Citisem ca altul era favoritul la voi,si surpriza mare,n-a castigat,ca arata efeminat.Asta cel putin am citit eu in ziarul danez.L-am vazut si eu pe ala,nu mi-a placut 😀

    • Ah, pai ala a castigat voturile suedezilor :). Nu e efeminat, canta rock japonez, care se numeste visual rock, asa se imbraca pe scena. Are mare succes in Japonia.

      De anul trecut insa, suedezii au cerut ajutor unui juriu international, exact ca la Eurovizion si asa a castigat Robin, a avut voturile internationale plus al doilea ca voturi la suedezi.

Lasă un răspuns

