5 comentarii

ocupatii

Viata mi s-a umplut dintr-o data! Casa, laborator, copii, sot…am fost singura saptamana trecuta cu fetele si Silvia inca trebuie dusa si adusa de la scoala. A fost atat de frumos sa strabatem zilnic drumul pe jos, dimineata era deja soare si desi frig, atmosfera era atat de placuta! Pasarele care cantau deja, ciocanitori care isi cautau hrana…un inceput de zi perfect! Acum e frig, azi a si nins putin, se pare ca nici urmatoarele zile nu aduc primavara multasteptata…stiu ca va veni dar m-am saturat de frig.

La laborator e bine, ma ocup de aparat si eu analizez toate probele, ma uit pe grafice si apoi ii spun conducatoarei mele de practica ccc ca am verificat tot, poate valida rezultatele. Am scris deja raportul si prezentarea, sunt pregatita pentru un eventual esec la ultimul examen. Daca nu il iau, reexaminarea e sambata viitoare, o sa am timp de invatat saptamana viitoare. Rezultatele trebuia sa le primim ieri, dar nimeni nu stie de ce nu le-am primit nici pana acum…am un stres mare, nu vreau deloc sa mai invat pentru un examen. Practica e altceva…inveti si aici lucruri noi dar nu e asa ca pentru un examen, prezentarea e in PP si e altceva. Am emotii ca nu imi place sa prezint in fata publicului, dar asta e…mai am prezentarea asta si apoi examenul de diploma, hat la inceput de iunie.

Azi ne vin musafiri, fratele sotului cu prietena lui. El nu a mai fost la noi de 4 ani jumate, pe ea nu o cunoastem, dar abia asteptam. Stau la noi pana duminica asa ca vom fi ocupati.

Viata isi curge ritmul in linistea insulei. Asteptam primavara sa scoatem capul la plimbari cu bicicleta si pe insula, sa fie totul verde si colorat…sa stam pe terasa si sa ascultam pasarelele, sa facem grill…ah primavara, unde esti?

5 comments on “ocupatii

  1. Cred ca te simti implinita . O sa iei examenul, faci totul cu pasiune si daruire

  2. Noroc mare si sa primesti rezultatul cat mai bun si cat mai curand. Ce placut trebuie sa fie primavara pe o insula🙂

Lasă un răspuns

