2 comentarii

prezentari in asteptarea primaverii

Acum c-am scapat de examene, au ramas prezentarile. Doua la numar, apoi sunt liceniata sau diplomata, legitimata…cum vreti🙂.

Azi am sustinut prezentarea de practica in fata indrumatoarei mele. M-a intrebat intai daca vreau sa prezint in fata colegilor si am zis ca daca nu e musai, nu vreau. Sunt emotiva, nu imi place sa vorbesc in public, era horor la primele prezentari si credeam ca nu voi face fata ever! Acum nu mai cred ca nu pot dar de placut tot nu imi place si evit pe cat posibil. La scoala nu am incotro, o fac. Fara placere, de musai. Dar azi cand am terminat, indrumatoarea m-a mai intrebat o data daca chiar nu vreau, ca e pacat de asa o prezentare sa nu fie impartasita celor pe care ii intereseaza, asa ca am acceptat.🙂 Va fi dupa Paste, aici e pe 31 martie, peste o saptamana jumate.

Pana atunci mai prezint miercurea ce vine la scoala, aceeasi prezentare. Sunt gata cu tot la laborator, e ultima saptamana si nu mai am ce face. Analizez probe, ma uit la diagrame si la rezultate dar fiind studenta nu am dreptul sa validez rezultate. Ma simt insa tare bine fara materie de invatat, fara cursuri la scoala, acasa zi de zi…e viata pe care am avut-o si o am din nou.

Silvia da teste nationale, aproape zilnic. A zis ca ea credea ca sunt grele, dar sunt tare usoare. Deocamdata au dat numai la suedeza…test de citit un text gen poveste si apoi de raspuns la intrebari, test de citit un text mai stiintific si de raspuns la intrebari, test de citit (au citit invatatoarei), test de povestit pe marginea unui desen sau de povestit un vis, la alegere. Mai au un test la suedeza si apoi dupa Paste vor incepe la matematica.

Altfel e frig, al naibii de frig oentru perioada asta, nu a fost asa frig toata iarna. Zapada nu prea e aici in oras, bate vantul si e tare bine in casa. La gura caloriferului🙂. Sau in baia de sus, care e cea mai calduroasa incapere din casa, caci are incalzire in podea. Diana s-a dus acolo sa invete.🙂

Blogul e cam prafuit, recunosc ca nu am energie sa scriu lucruri mai interesante decat din viata de zi cu zi, poate o sa-mi revina inspiratia la un moment dat…poate…daca nu, va ramane un jurnal mai mult personal. Uneori cand citesc in urma imi place sa descopar trairi si ganduri. Si astept primavara. Dar intre timp ma duc sa imi fac un ceai, sa ma incalzesc.

2 comments on “prezentari in asteptarea primaverii

  1. Felicitari! E bine ca ai acceptat prezentarea ca e o experienta si cum lucrarea merita impartasita, era pacat sa nu o faci🙂 Si pe mine ma socheaz frigul; au fost si -15, -18 dimineata si seara si chiar in timpul zilei temperatura e mult prea scazuta. Tot am impresia ca sunt la sfarsit de decembrie sau inceput de ianuarie, ca ninge ca in povesti. Totul e alb si ninge, ninge… Asta e, o veni si primavara pana la urma🙂 Felicitari inca o data pentru reusita! Te imbratisez cu drag!

    • Da, e o experienta…desi mi-e teama ca va fi un precedent :)).

      La noi nu e asa de frig, -4/-6 dar se simt mult mai putin…azi ninge ca in povesti, primavara e departe tare…
      Ieri ii spuneam profesoarei de la fritids a Silviei, ca primavara va veni…la vara!🙂

      Multumesc, pup tare!

Lasă un răspuns

