3 comentarii

I-am facut si prajituri!

157074_10200211193296608_942118920_nHmmm, vremea asta ma deprima de tot…simt ca mi-am pierdut rabdarea si daca acum cateva zile radeam ca ningea ca de Craciun, azi cand ninge la fel si dupa ce dimineata de dimineata matur iar si iar zapada din fata usii, spun ca m-am saturat de iarna! N-o mai vreau, vreau caldura, verde, culori…vreau sa ma plimb cu bicicleta si sa stau pe terasa sa ascult pasarele, sa ma mangaie soarele. I-am facut si prajituri, tocmai am scos tava din cuptor.

Reteta e simpla:
Se curata 4 mere se scoate cotorul si se taie felii mai groase. 3 oua se mixeaza cu 3 dl zahar, se adauga 3 ½ dl faina si o lingurita praf de copt, alternand cu 1 ½ dl lapte in care s-a topit 100 g unt. Se toarna aluatul in tava unsa cu unt si tapetata cu faina, se pun feliile de mere deasupra si se presara 1 dl zahar amestecat cu scortisoara. Se tine in cuptor la 200 grade timp de 35 minute. Se serveste cu sos de vanilie.

Ce ziceti, ma ajutati si voi sa vina primavara?

DSCF4582

3 comments on “I-am facut si prajituri!

  1. Eu stiu? prajitura cu mere e mai de vreme rece :)) Fa o inghetata😀

    • N-am congelator, din pacate… Am cumparat in schimb destula inghetata iarna asta din magazin…ar fi trebuit sa fie aici demult🙂.

  2. Fa ca mine.Eu numai asa fac,deseori.Rapid si foarte bun,unde mai pui ca si sanatos.Nici n-ai ce face in 10 minute si o mananci pe loc.
    http://silving.org/2012/05/13/inghetata-roz/

Lasă un răspuns

