13 comentarii

innebandy si våffeldagen

Chiar daca Diana ne-a pacalit putin si ne-a zis ca ieri e vestita våffeldagen, am iertat-o pentru ca in timp ce eu ma uitam la un film, a facut ea våfflor singura-singurica. Eu sunt la un fel de regim (desi nu i-as spune tocmai asa, dar m-am hotarat ca pe langa miscare sa incerc sa mananc putin controlat din punct de vedere al caloriilor) si am mancat numai doua (hahaha, trebuia sa ma abtin de tot, sunt adevarate bombe calorice!).

Dar inainte de asta, am fost sa o vedem pe Silvia in trei meciuri in care a jucat in echipa clasei ei, innebandy. Pentru necunoscatori, acest joc a fost inventat de suedezi in anii ’70. E cred cel mai popular joc deopotriva intre fete si baieti. Pentru curiosi, wikipedia spune mai multe. Gotlandul are echipa de fete in liga A si e foarte buna.

1

Din pacate cand am vrut sa pun fotografii, blogul ma anunta ca nu mai am spatiu gratuit disponibil. Astfel ca am pus doar o fotografie, mai mult nu ma lasa. Trebuie sa cumpar spatiu nou, trebuie sa vad intai daca imi permit acum aceasta investitie, sau deschid un loc nou. Voi cum ati proceda?

13 comments on “innebandy si våffeldagen

  1. eu mi-as face blog pe blogspot, poti sa pui cate fotografii vrei fara sa te coste ceva😛

    • Mersi, pe blogspot am avut primul blog, asta e continuarea lui si mai am inca doua🙂. Cel de calatorii si cel de fotografii. Imi place mai mult wordpress-ul ca format, dar e o varianta sa continui pe blogspot. Cel vechi exista in continuare, doar ca e facut privat. Nu e nicio problema sa il redeschid. Am sa ma gandesc!

  2. A jucat si Silvia??????

  3. daca ai cont la picasa (ar trebui, cu bloggerul), incearca sa le stochezi acolo, aici doar le embeduiesti in postari. e simplu, copiezi codul pozei in versiunea html de postare.🙂

    • Alina, mersi mult! Sigur ca am picasa, dar ca nu il folosesc. Dar pana ma gandesc la o solutie pentru blog, am sa fac asa, merge! Pup tare.

  4. Uite Hapi tocmai a avut problema asta,zilele astea,si si-a cumparat hapi.ro, si zice ca a costat-o doar 10 euro pt 10 ani.Nu ca mine,cu .org si e 26 de euro pt 1 an.Mi se pare cea mai buna idee,decat sa schimbi blogul si sa o iei de la capat. Nu trebuie sa misti un deget,daca nu vrei sau nu stii,te ajuta altii.Inclusiv trecerea automata pe salmi.ro, sa zic.

  5. Am povestit cu Hapi ieri putin, trebuie sa ma gandesc ce fac mai departe, eu sunt afoana rau de tot…cica am cumparat numai domeniu nu si hostingul. Nici nu stiu sa mut un blog…o sa vad cum fac. O sa revin, poate gasesc pe cineva sa ma ajute…

Lasă un răspuns

