8 comentarii

silvia deseneaza

Noua pasiune, caii.

De la silvia deseneaza

8 comments on “silvia deseneaza

  1. calutii de la dalarna? frumos

  2. Asta era un comentariu la postarea de pe noul blog continuare in haine noi . Din pacate daca nu introduci si varianta comentarii cu URL/name eu nu voi putea comenta acolo.

    Chiar am vrut sa te intreb de ce te-ai mutat de pe WP pe blogspot
    Si nu uita ca: intr_o varianta foarte buna , hight quality si cu destul loc hostingul te costa 22 de euro pe an. Nu 6 euro pe luna!
    De ademenea tot la Webfactor (nu le fac reclama pt ca nu m-au ajutat deloc, doar mi-au dat ce am platit) ai cu 5 euro pe an!
    Sa iei de nu stiu unde cu 12 euro nu e ok! Poate pica platforma. poate nu-s seriosi, etc. Trebuie sa-ti alegi o firma care are deja recunoastere si-ti pot da o lista eventual. Nu de alta dar n-as vrea sa mai faci pasi gresiti. Eu am facut destui!
    Ti-am mai zis ca e si hosting gratuit dar nu te astepta la calitate

    • Pai acuma e cam greu sa ma duc la altii cu un domeniu cumparat de la unii, nu? Deocamdata raman pe blogspot, atat cat au spatiu nelimitat si nu ma ingradesc ca spatiu cu fotografiile. Pai de asta m-am mutat pe blogspot, pentru ca au spatiu nelimitat si eu mai am trei bloguri acolo. Cel vechi pe care l-am mutat pe wordpress, care e inchis acum, dar el exista, pot intra numai eu in el, plus cel de calatorii si cel de fotografii. Nu au spatiu limitat, au reinnoit multe chestii de cand m-am mutat pe wordpress si imi place acum.

      Ma duc sa vad cum modific ca sa poti comenta acolo🙂. Te astept cu drag.

      • salmi, chiar nicio treaba nu are de unde cumperi domeniul si de unde hostingul, nu deranjeaza pe nimeni. E ca si cum ai lua margarina de la Aldi si oua de la Kaufland. Putini si-au luat si domeniul si hostingul din acelsi loc. Eu am crezut ca e mai bine asa c-or sa ma ajute dar tu stii foarte bine povestea, ca ai citit pe privat

        • Aha, ok…o sa cercetez, am 10 ani sa ma decid🙂. Glumesc, dar deocamdata e OK pe blogspot, la cati vizitatori si comentatori am :)).

    • Am modificat acum, sper sa mearga!

Lasă un răspuns

