8 comentarii

Zile libere

Ieri am fost in Kalmar, am avut prezentarea practicii. Sustinere orala, genul acela de prezentari care imi pun emotii in stomac, noduri in gat si roseata in obraji. A trecut cu bine, desi am primit multe intrebari de la profesoare, desi eu nu voiam altceva decat sa scap cat mai repede. Mai am o ultima prezentare, a lucrarii de diploma, in 3-4 iunie. Tot atunci voi fi si oponent la lucrarea unei colege. Avem 10 saptamani pana atunci, de marti incepem sa „ne facem de cap” cu lucrarea. Am emotii, sunt stresata, nu stiu de unde sa o apuc, trebuie sa iau sange de la vreo 30 de oameni…am de citit mult, de scris, de facuct calcule, de tras concluzii, de discutat. O sa revin mai pe larg intr-un alt post despre tema lucrarii si ce am de facut.

Acum am 5 zile libere, in care nu vreau sa ma gandesc la nimic. Decat ca sunt libera. Sa impodobim casa, curtea cu pene colorate, sa facem mancare buna, prajituri, sa mergem pe undeva daca e vreme buna, daca nu probabil ca va fi piscina. Sa ne relaxam si sa fim impreuna. Nimic mai mult.

Celor care sarbatoriti acum, va doresc Sarbatori Fericite. Si va las sa vedeti cum se sarbatoreste pe la noi, in articole din alti ani.

https://vorbele.wordpress.com/2009/04/09/pastele-la-suedezi-mov-si-galben/

https://vorbele.wordpress.com/2011/04/23/pastele-anul-acesta/

https://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.10150161355111216.292650.248842681215

 

8 comments on “Zile libere

  1. Si eu am de gand sa sarbatoresc Pastele duminica, o parte din familie fiind catolica. Paste fericit si zile frumoase!

  2. Si noi vom tina Pastele acum, din motive practice-suntem liberi cu totii. Trebuie sa iau avant sa ma apuc si eu de una alta. Ieri am avut examen si-s cam obosita, dar ma adun eu. Citind la tine pe blog ma mai incarc si eu )))
    Paste fericit si linistit sa aveti!

  3. Paste fericit! si distractie placuta in zilele libere.

  4. Inca nu-mi vine sa cred ca sunt Pastele:)
    Libera dar pari tot pe fuga si ocupata🙂 Relaxeaza-te Salmi. Tu chiar ai muncit mult in ultimele luni

  5. Salut dupa multa vreme , draga mea Salmi . Iata ma si pe mine mai aproape de voi , mai aproape de tine . Acum trei sapt am aterizat la propriu si la figurat aici . Lucrurile se aseaza incetul cu incetul si iata ne in fata unor Pasti linistite aici in Suedia . Si eu ma gandeam la o piscina cu fiul meu drag . Sarbatori fericite
    i din Zalau in Sverige . Si iti tin pumnii pentru lucrare , Esti cu adevarat formidabila !!!

Lasă un răspuns

