Lasă un comentariu

continuam

Cu pregatirile de Paste. Am facut ieri un cozonac cu ciocolata. Reteta e cea de aici si a iesit bestial!
Am fost in padure ieri, am adunat crengi de mesteacan si ne-am facut påskris. Ovi si Silvia s-au distrat, ca de obicei, la noi e zapada de zici ca vine Craciunul si nu Pastele, am vazut cateva floricele prin curti, in zonele unde e mai soare…dar in padure e zapada…Acasa au vopsit oua. O sa pun poze cu toate mai pe seara, cand sunt si eu gata cu pregatirile.

Mai am de gatit azi asa: miel la cuptor cu rozmarin si usturoi, salata de cartofi, sos de branza Chevre, oua cu icre rosii si sos de smantana, tort de marengue cu crema de lamaie si frisca. Toate sunt in premiera, in afara de salata de cartofi, sper sa iasa ceva🙂.

Desi meteorologii au anuntat zapada pe azi, vad ca e soare. Tare as vrea sa se fi inselat si primavara sa nu se mai lase dusa…

Lasă un răspuns

