7 comentarii

copiii cresc…

Azi Silvia a mers si a venit pentru prima data singura la si de la scoala. Cu bicicleta. A primit cheie de la casa, dar intamplarea a facut ca am fost acasa chiar inainte cu doua minute sa ajunga si ea. Am lasat-o insa sa deschida ea usa si sa intre in casa ca si cum nu as fi si eu. Drumul e scurt, cu bicicleta nu ia mai mult de 5 minute, e plin de copii din vecini si de pe la casele de pana la scoala care fac acelasi lucru, la aceeasi ora. Stiu de cand o duceam eu, cand eram acasa si mergeam impreuna pe jos. E o alee pietonala si de biciclete care trece exact prin spatele casei si trece pe langa scoala. Nu sunt masini, nu se intersecteaza cu drumuri.

 I-a placut, de acum inainte vrea sa mearga singura si sa vina tot asa. Creste…

7 comments on “copiii cresc…

  1. Cică ” Cine trăiește, crește!”.
    Frumoasă este independența!

  2. Draga Salmi,

    Am inceput sa te citesc de putin timp, foarte putin, de cind ti-a publicat Tomata scrisoarea. N-am avut timp sa-ti rasfoiesc tot blogul, insa am rezonat cu povestile si intimplarile tale. Fetele tale sint mari, cresc si multumesc ca ne impartasesti si noua din emotiile si trairile de parinte. Am citit intr-unul din articolele tale cum isi dorea una dintre fetite sa fie suedeza, si cit mai repede :)) Cred c-au evoluat asa de frumos … Felicitari!

    Iti marturisesc faptul ca de-abia astept urmatoarele articole, iar pina atunci mai am timp sa citesc din vechiul blog.

    O sa mai trec pe-aici, cu siguranta!
    Un weekend calduros iti doresc!

    Cu drag,
    Crista

  3. Multumesc mult de vorbele frumoase Crista! Credeam ca nu ma mai citeste nimeni🙂. Sau foarte putini.🙂

    Da, e cea mica, cea care isi dorea sa fie suedeza🙂. Acum spune ca e suedeza, noi ii repetam ca e romanca get-beget🙂.

    Cu drag te astept, am trecut si eu pe la tine si am sa mai trec. Un weekend frumos!

  4. Hej ! Hur mår du ? Jag läser dig.🙂

  5. Hej! Jag mår jättebra! Hur går det med svenska? Det syns att du går framåt och det är positivt.

    Skulle jag börja skriva på svenska?🙂
    Ha en bra helg!

  6. Asta am bagat-o un GoogleTranslate : Det syns att du går framåt och det är positivt. In rest m-am descurcat😉
    Trevlig helg! Och nej, fortsätter på rumänska.

Lasă un răspuns

