Lasă un comentariu

just her

Acum cateva saptamani, Hapi a facut cateva cadouri in blogosfera. M-am inscris si eu cu dorinta de a castiga parfumul pe care il lauda foarte mult. Nu auzisem de el, nu il mirosisem niciodata dar ceva imi spunea ca…ei bine, ca Hapi nu poate decat sa miroase de la foarte bine in sus! N-am avut noroc, parfumul s-a dus in alte zari si miroase pe altcineva la fel de frumos. 🙂

Dar pentru ca intr-adevar aveam nevoie de un parfum nou, l-am cautat pe net si l-am gasit taman cu 50% reducere. L-am comandat si l-am primit in cateva zile. La inceput recunosc ca nu mi-a placut tare mult…mi se parea ca miroase putin prea dulce pentru gustul meu. Cred ca si chimia corpului dar si obisnuinta cu mirosul,  sau nu stiu ce anume, dar dupa cateva zile mirosul parfumului in nasul meu s-a schimbat si a inceput sa imi placa. Nu a ajuns la nivelul mirosului parfumului meu preferat si pe care il foloseam inainte (mai am putin din el, il tin pentru zile mai speciale :)) si din care am de gand sa mai imi cumpar o sticluta, dar e un parfum care imi place. Asta e:

Si acesta e preferatul meu:

Fotografiile sunt luate de pe site-urile originale. 
Lasă un răspuns

