2 comentarii

inaugurarea primaverii

Zielele trecute m-am bucurat de prima ploaie din octombrie incoace. Semn de primavara, e clar! Desi zapada mai sta inca si acum ici si colo pe unde a fost adunata gramezi. Zi de zi dimineata era inghetat bocna, -8/-10 grade, bruma la greu. Putina zapadaninsa proaspat acum cateva dimineti. Flori rezistente, iesite din pamant…au rezistat miraculos la inghetul din fiecare noapte timp de vreo 2 saptamani. Flori nordice, adaptate.

De vreo 10 zile astept ziua de azi, urmarind-o pe internet, prima in care nu e vant, temperatura de 9 grade! la umbra. Atat nu era nici la soare zilele trecute, desi soare a fost din plin. La umbra 2-3 grade, la soare 8-10 grade. Rece, am mai incercat sa stau la soare si imbracata nu am reusit mai mult de 10 minute. Era vant…

Azi dimineata era innorat. 4 grade. Pe la ora 12 a iesit soarele, timid. Ceata in partea dinspre oras si mare. Am fost la magazin si am zis ca fie ce-o fi, luam cele necesare si inauguram primavara. Ceata s-a risipit, la fel si norii si pentru putinele dati meteorologii au nimerit din plin cu prognoza. Iar noi ne-am bucurat ca niste muste🙂 de soare si mancare la grill. De-acum sa fie zile frumoase, sa ne bucuram de soare si de terasa casei.

2 comments on “inaugurarea primaverii

  1. si noi ne-am bucurat ieri de prima zi, cea mai frumoasa de pana acum, ireprosabil de frumoasa. M-am si bronzat un pic🙂 sper sa tina :))

  2. Da, tine, tine! Noi in fiecare primavara ne bronzam😉.

Lasă un răspuns

