1 comentariu

cosmarul parintilor

Acum doua saptamani, o veste crunta a lovit-o pe o colega de-a noastra, exact la serviciu. I-a sunat mobilul si de la capatul celalalt au anuntat-o ca baiatul ei cel mare, in varsta de 40 de ani, a decedat in urma unui accident de schi, in Norvegia.

Zilele trecute a primit un mesaj pe Facebook, pe care vi-l impartasesc:
„Draga mea, traiesti acum cosmarul meu, al tau, al tuturor parintilor. Din ziua din care primesti vestea ca ve fi parinte, exista acea neliniste ca ceva se poate intampla. Imi amintesc si acum ce mi-a spus moasa cand mi-am declarat fata de ea nelinistea ca bebelusul meu ar putea muri: „bucura-te de copilul tau, ia fiecare zi asa cum vine, simte-te privilegiat. Daca se intampla vreo nenorocire, nu vei putea schimba nimic. Asa ca bucura-te si iubeste-ti copilul in fiecare zi.” Eu stiu draga mea, ca tu te bucuri, ca iubesti, ca tu ai foarte putine „Nu” in viata, ca esti o mama minunata, dar care acum traieste cosmarul. Sa ai ocazia sa traiesti si sa descoperi cea mai mare fericire in viata, presupune in acelasi timp sa te expui si celei mai mari si grele dureri pe care o poti trai. Sunt alaturi de tine si te sustin.”

In acelasi timp, colega mea scria, dupa doua saptamani de la accident:
„Dragi prieteni. Acum mai bine de o saptamana fiul meu a murit intr-un accident de schi in Norvegia. De atunci ma aflu in Stockholm la sotia lui si cele doua fete ale lor. Durerea noastra e nemaipomenit de mare, dar o impartim cu multi, multi prieteni. Multi dintre voi au lasat mesaje pe facebook sau mi-au trimis mesaje calduroase, va multumesc mult. Abia acum reusesc sa va scriu. Ultimele zile gandurile pline de durere s-au amestecat de multe ori cu sentimentul ca sunt atat de fericita ca a trait si a fost copilul meu.”

Eu nu am cuvinte sa scriu mai multe…

One comment on “cosmarul parintilor

  1. Nu exista cosmar mai infiorator, nu exista durere mai mare! Nu am curaj si putere sa spun mai mult!

Lasă un răspuns

