4 comentarii

primavara, soare, flori

Ieri am petrecut frumos cu prietenii nostri dragi, am facut grill, am stat la soare, am mancat tort, baut vin, depanat amintiri, ras…a fost relaxant si reconfortant ca de fiecare data cand ne intalnim.

Azi aveam gand de duca dar curtea si gradina de flori necesitau ingrijire. Luasem vineri flori de plantat in ghivece, asa ca am hotarat sa ramanem acasa si sa gradinarim. Am lucrat cu totii si am facut fiecare ce ne-am priceput si putut: fetele au greblat iarba din curte, eu am aranjat straturile de flori, am pus flori in ghivece si in pamant, am greblat in fata casei. O a aranjat in spatele curtii, unde e mai greu ca sunt copaci, frunze si crengi multe, a taiat cateva crengi din alun si marul salbatic care ne tin umbra in curte. Apoi am carat cu roaba, pe rand, tot ce am strans la locul special de depozitare.

Dupa pranz am stat pe terasa la soare, cu o bere in pahare si am admirat rezultatul muncii noastre. Fetele erau ori pe la prietene ori cu bicicleta.🙂

Asa arata acum curtea si florile:

4 comments on “primavara, soare, flori

  1. Ce bine arata noul tau blog! Sa il stapanesti sanatoasa!
    Am iesit si noi acum o saptamana la iarba verde cu prietenii, am cules floricele, am mancat si am ras mult! Parca eram alt om, abia inviat! :))

  2. Buna. Nu ti-am mai scris de mult. Dar tot te mai citesc din cind in cind.
    Ieri am dat testul dupa primul modul de suedeza si am luat un 64/100 (doar scris, oral nu dam)🙂. Avind in vedere ca in particular am lucrat maxim 3 ore pe saptamina, as zice ca m-am descurcat onorabil. Daca o sa reusesc sa ma adun, in pauza dintre module as putea recupera la gramatica. Totusi este destul de putin probabil caci abia pe la 22h30-23h00 ma „eliberez” – mai nou cel mare vrea sa stau cu el cind se culca si adorm si eu linga el😀.
    Altfel, foarte frumoase florile. Iarba in schimb nu si-a revenit inca la voi. In Ro este deja de un verde minunat. Asteptam jumatatea lunii mai ca sa se ofileasca😛

  3. Multumesc! da, soarele si aerul curat fac minuni!

  4. Felicitari!!! Dar de vorbit trebuie sa vorbiti ceva, altfel e greu sa stii. Aici la scoala de limba se dau si teste orale, chiar doua: unul ascultat-vorbit si altul conversatie ori cu profesorul ori cu un coleg.

    Multumesc, da iarba a stat 5 luni sub zapada non-stop, isi revine mai greu…abia de vreo doua saptamani s-a topit zapada de tot. Dar deja a capatat culoare sa stii.🙂 Si aici se ofileste daca e seceta vara…mai rar dar a fost acum doi ani de ex. Era fan curat, desi noi o udam in fiecare seara…insa nu i-a ajuns.

    Spor mai departe cu suedeza, scrie cand ai timp.🙂

Lasă un răspuns

