1 comentariu

Lucrez

Am anuntat saptamana trecuta pe la laborator, adica mi-am anuntat sefa, ca sunt dispusa sa lucrez trei zile pe saptamana incepand de azi, ca am terminat ce am avut in laborator, in mare lucrarea e scrisa si am termen de predat prima faza a ei pana la 1 Mai si ma descurc cu doua zile libere pe saptamana.

Aseara m-a sunat cerandu-si scuze daca ma anunta prea tarziu si intelege un refuz, dar daca vreau, am ocazia sa incep de azi sa muncesc, luni marti si miercuri saptamana asta. Cea viitoare marti, joi si vineri. E perfect, mai mult decat mai bine zis. Asadar lucrez. Si scriu la lucrare de joi incolo. E bine, incep sa revin la viata adevarata. La placerea de la care am plecat spre scoala, la visul de a ajungfe inapoi in laborator. A fost o zi frumoasa, e tare bine sa te intorci definitiv acasa!

One comment on “Lucrez

  1. Ma bucur pentru tine
    Asteptam cu interes experientele (experimentele) din …..laborator🙂

Lasă un răspuns

