4 comentarii

fara melodia de sambata, dar cu poze

Ziua de ieri am petrecut-o departe de casa, iar cand am ajuns era prea tarziu sa mai bibilesc postul cu melodia, caci se voia un post mai amplu. Dar vine el, sambata viitoare.🙂

Am fost la piscina, ne-am miscat oasele si muschii care stationeaza de o vreme (apropo, trebuie sa ma pun iar in miscare la sala, simt nevoie acuta de miscare dar sunt atat de obosita pana imi intru in ritm putin cu munca din nou, incat abia astept sa ajung dupamasa acasa si sa ma tolanesc…), am adus-o pe domnisoara acasa ca avea de invatat la istorie pentru un test mare si greu de saptamana viitoare, am mancat in oras (ei i-am transportat mancarea acasa) si apoi am tulit-o iar. Pe la cai (eu ma tin ca o umbra deocamdata de pasiunea lor) si apoi la Lummelunda unde e poiana cu narcise. Inca partial inflorite, mergem de 1 mai iar sa le fotografiez. La Lummelunda mergem mereu in perioada asta primavaratica, e o zona frumoasa, pe malul unui rau care se varsa in mare, e un golfulet micut superb. Acum e plin de pasari, e o oaza de liniste, natura si relaxare. Ce a fost, vedeti in poze, S nu se lasa mai nou deloc fotografiata, chiar si cu promisiunea ca nu o mai arat publicului. Asta pentru ca am incalcat o data promisiunea si m-a prins…tztztz!

4 comments on “fara melodia de sambata, dar cu poze

  1. O lume în imagini!
    Fascinantă și plină de curiozități. Trebuie să văd imaginile mai pe îndelete.
    Trec într-o zi.Mâine mă trezesc devreme, pentru că merg la țară, să pregătesc căsuța pentru Paște:

    O săptămână bună vă doresc !

  2. OMG ce poze faine, absolut mor-ta-le!!!
    Din nu stiu ce motiv:)) la cea cu Silvia pe marginea apei cu pietrele parca mi s-a oprit respiratia pentru o secunda:))

    Oana_B

  3. :)). Matusa mea a zis ca parca ii cad pietre in cap in poza aceea🙂. E un mal de rau, e putin abrupt dar nu foarte si nu e adanc tare. Cred ca impresia in fotografie e cu totul alta decat in realitate…eu nu o percep periculoasa, dar eu stiu cum e realitatea :)).

  4. N-am perceput-o periculoasa ba din contra, mi s-a oprit respiratia de mult ce mi-a placut🙂

    Oana_B

Lasă un răspuns

