1 comentariu

melodiile de sambata

Mai sunt doua saptamani si va fi marea finala la Eurovision, la cateva sute de km de noi. O sa va prezint melodiile mele favorite, nu am una preferata anume. Stiu ca favorita e a Danemarcei, imi place si mie dar nu stiu daca atat de mult incat sa vreau sa castige neaparat. Oricare din cele de mai jos pot castiga. Ordinea preferintelor e aleatorie.
Care e preferata voastra? 

One comment on “melodiile de sambata

  1. Si mie imi place mult cea a lui Bonnie Tyler. Ba mie mi-ar placea sa castige cea a Dk, ca nu mi-ar displacea s-o aud in tara la vara,asa cum m-au intoxicat cu cea suedeza😀

Lasă un răspuns

