3 comentarii

lucrarea de diploma, p.3-a

Continuarea de aici si aici.

Am ramas la povestea cu 22 de persoane de la care aveam rezultate si ca trebuia sa vina indrumatorul meu. Ii scrisesem cu cateva zile inainte de venirea lui sa il intreb cate persoane sunt necesare pentru un studiu corect. Aveam nevoie de minim 30 de persoane. Pentru ca nu mai aveam cui sa mai iau eu sange (s-au mai ivit mai apoi cateva persoane) m-am gandit ca singura solutie e sa stau eu la prelevare de sange si sa rog/intreb pacientii daca sunt de acord sa lase inca doua eprubete de sange pentru studiul meu. Mi-am intrebat sefa daca se poate, a fost de acord si asa am mai strans inca 12 probe. Am apucat inainte sa vina indrumatorul meu sa si calculez ce era de calculat, la discutiile cu el a fost OK. Mai apoi s-au mai oferit o colega, doi prieteni si D sa le iau sange, am adunat in total 38 de probe. Mai mult decat suficient. Vreau sa va spun ca D a stat cuminte, cuminte, nici nu imi vine sa cred ca e aceeasi persoana care acum cativa ani urla de numai doar la gandul de a o intepa cineva :).

Cu calculele facute, a trebuit sa termin de scris lucrarea si vineri am predat-o indrumatorilor. Acum astept cu nerabdare sa o primesc inapoi cu comentarii si sa fac corecturile ce mi se vor cere.

E ultima suta de metri, peste o luna exact, voi fi cu diploma in mana, daca toate merg bine.

Intre timp lucrez, 3-4 zile pe saptamana, mi-am lasat rezerva de 1-2 zile pentru ca sa am timp sa corectez lucrarea, apoi va trebui sa fac o prezentare in PP daca e OK lucrarea si voi putea sa o prezint.

De maine incep sa invat/lucrez pe banca de sange, ceva cu totul nou pentru mine. Sunt nerabdatoare, curioasa, mai ales ca acum am curaj sa iau sange, precis ca voi fi si in sala de donare. Tot contactul meu cu partea asta de laborator, a fost in practica din Västervik, timp de doua saptamani. Atunci insa nu am avut curaj sa iau sange nici unui donator.

O saptamana minunata la toata lumea!

3 comments on “lucrarea de diploma, p.3-a

  1. Bafta multa si putere de munca pe ultima suta de metri! Si felicitari pentru ceea ce ai reusit sa faci, sint mindra de tine!

    Nelia

  2. Bafta! Tare frumos decurge totul! Felicitari! Si eu sunt mandra de tine! Pupici!

  3. Bravo scumpi!!!!
    A fost greu si mult,ai reusit sa treci peste clipele mai grele si sunt convinsa ca vei reusi si finalul.
    Bafta multa!!!!
    Te pupi

Lasă un răspuns

