Lasă un comentariu

de weekend

Nu va fi nicio melodie azi, desi stimulata de concursul Kadiei am ascultat muzica ruseasca, fara sa gasesc raspunsul la intrebarea nr.1😦

Saptamana a trecut repede, am inceput pe banca de sange, a fost interesant. Am facut analize de determinare a grupei de sange, am facut BAS-test (verificarea grupei de sange si screening de anticorpi), MG-test (test intre sangele donatorului si sangele pacientului, daca nu face reactie), am eliberat eritrocite pentru transfuzie, am radiat trombocite si eritrocite pentru pacientii „sensibili”. Am aflat ca in caz de transplant de celule stem sau de organe (am avut vreo 3 pacienti de felul asta), grupele de sange intre donator si pacient se amesteca si pacientul are ambele grupe de sange valabile. La grupa de sange se trece insa un X si se transfuzeaza eritrocite de grupa 0. La fel se intampla si daca pacientul primeste de mai multe ori alta grupa de cat a lui, compatibila desigur. Trebuie sa treaca mai multe luni ca pacientul sa revina la grupa lui, dar nu se intampla totdeauna asa.

Lucrarea de diploma am primit-o inapoi la corectat si completat, am stat doua zile intregi, ieri si alaltaieri si am scris, si am scris…am crezut ca nu mai termin! Maine am din nou conferinta pe skype cu profa, cu scarba aceea care imi corecteaza si acum fiecare fraza pe care o scriu…poate acum o sa isi corecteze propriile fraze. Nu inteleg de ce face asta, e lucrarea mea si mi-e ciuda ca trebuie sa scriu cum vrea ea…dar daca nu fac asta si ea nu accepta lucrarea, nu o pot prezenta. Ma rog, sa fie cum vrea ea, eu am nevoie de diploma si de legitimatie, ca sa ma pot angaja! Ma fac frate cu dracu’ pana trec puntea…ca apoi si asa nu mai are ea nicio treaba…

Weekendul asta o sa fie pe-acasa. Desi e soare, frumos si am un dor de duca…dar azi sunt singura cu fetele, mai bine zis cu Silvia. O sa fac curat si o sa stau in curte, la soare. Maine am de vorbit cu profa iar, poate dupa accea sa iesim putin.

Zilele curg, mai lucrez doua saptamani, apoi ma pregatesc sa sustin lucrarea. Sper ca mi se va permite. Apoi oricum vine concediul. Mai departe nu ma gandesc…

Weekend frumos tuturor!

Lasă un răspuns

