4 comentarii

happy

Pana la urma am primit aseara email de la profa sa o sun in legatura cu lucrarea, ca e mult mai buna acum dupa ce am refacut-o si ca e multumita. Am sunat, m-a felicitat ca e mult mai bine acum, m-a intrebat ce simt eu si am zis ca am muncit mult si pe prima varianta dar si pe a doua, insa simt si eu ca a doua e mai reusita si mai complexa. Indrumatorul din Stockholm a zis si el ca partea de discutii e acum mai ampla si sa refac ce mai am de refacut. Mai am de scris abstractul in suedeza, l-am incropit ieri pe cel in engleza si trimit apoi lucrarea in faza definitiva la indrumatori.

Trebuie sa scriu pana duminica viitoare un abstract popular, cica mai pe intelesul publicului larg, nu cu atatia termeni stiintifici.

La noi e vara, e soare, e cald, e frumos, am chef de mers la mare, la plimbari…termin azi ce am de scris, trimit mai departe la lume, iar eu imi vad de treaba.🙂 Sperantele cresc din nou, dupa ce zilele trecute plangeam de stres si de neputinta.

4 comments on “happy

  1. Cam putina lume pe noul blog. Dar sa nu dezarmezi, eu inca te citesc, in pofida problemelor.

  2. In ce limba ti-ai scris lucrarea, suedeza?
    Mihaela

  3. Da, am obseravt si eu…asta e! Pe mine ma relaxeaza scrisul si am sa scriu cata vreme o sa am ce. Acum nu prea am timp, e si vreme frumoasa si prefer sa stau la soare si aer decat in casa, mai ales ca stau in laborator toata ziua. Toate cele bune si un weekend linistit.

  4. Da, in suedeza. Nu stiu engleza atat de bine, nu am invatat la scoala si nu am folosit-o decat putin. Inteleg daca citesc, dar sa scriu…e jale. Oricum am avut de scris Abstract in engleza si mi-a ajuns…restul e tot in suedeza.🙂

Lasă un răspuns

