14 comentarii

ce a mai ramas?

Doua saptamani fix! Pana la marele eveniment:

Cred ca se intelege🙂 Peste doua saptamani, la ora asta, voi fi in port in Oskarshamn, pe drum inapoi spre casa. Cu diploma in buzunar. Mai e un pas pana atunci, mic pentru omenire, urias pentru mine🙂. Sustinerea lucrarii de diploma, inca nu stiu exact data. Va fi 3 sau 4 iunie. Lucrarea e gata, am OK sa o predau. Termenul e lunea ce vine, ora 23.55. O sa o predau duminica, mai vreau sa o citesc o data inainte.

Pana atunci a mai ramas asa: o zi de munca, maine. Vineri plecam in doi la Stockholm, la concert la Bon Jovi. Duminica predau lucrarea de diploma. Saptamana viitoare e pentru pregatirea sustinerii. Si pentru pregatirea pentru a fi oponent. Primim fiecare lucrarea unei colege la care trebuie sa fim oponent: sa o criticam sau laudam, sa o evaluam intr-un cuvant in sala, dupa prezentare. In 2 iunie iau pentru ultima data drumul Kalmarului in calitate de studenta. ULTIMA DATA! Nu pot sa cred ca a trecut, ca mai e atat de putin, ca e gata! Si ca urmeaza sa lucrez, de-adevaratelea!

Pana peste doua saptamani, am sa mai pun probabil un post despre concert.

Toate cele bune, putinii mei cititori!🙂

14 comments on “ce a mai ramas?

  1. Bafta multa! Eu stiu ca ai sa vii cu diploma in buzunar si cu felicitari. Pana atunci distractie placuta la concert.

  2. Bafta multa si felicitari!!
    Oana_B

  3. Felicitari si noroc! Am urmarit cu drag si interes povestea ta si sper sa iti iasa si finalul asa cum iti doresti. Savureaza momentul!🙂

  4. Bafta la sustinere!
    Distactie maxima la concert!

  5. Vaaai, Mihaela, ce repede a trecut timpul!! Uite ca esti la finalul mult asteptat care e de fapt un inceput. Ma bucur mult pt tine si-ti doresc toate cele bune, succes la prezentare. (Asta mai am si eu, o prezentare in 3-4 iunie si ….. o omtenta…si pot spune si eu GATA primul an! nu-mi vine sa cred ca am reusit!)
    cu Eurovisionul: si e tinut cu Norvegia, dar a iesit Danemarca. Nu-i rau, va fi tot aproape, la Köpenhamn )))
    Va pupam cu drag!

  6. BAFTA MUUUUULTA! si tot respectul pentru curajul si tenacitatea de care dai dovada. Sper sa iti vezi visul realizat!
    Diana,
    o cititoare a blogului tau

  7. Ileana, felicitari!!! Cunosc perfect sentimentul, ai sa vezi ce repede va trece si pentru tine. Multumesc, multa bafta si tie.

    Imbratisari dragi

  8. Sa fie!!!! Multumesc Diana.🙂

  9. Bafta,tinem pumnii!
    A fost Bon Jovi si la noi in oras,dar n-am fost,l-am auzit doar in aer😀,ca doara cu cine sa lasi copiii,asta e.
    Zile frumoase!

Lasă un răspuns

