18 comentarii

Emotii

Am promis ca voi scrie despre concert, dar nu pot. Am emotii prea mari sa ma gandesc la altceva decat la prezentarea ce ma asteapta peste o saptamana. Acum cateva minute am predat lucrarea de diploma la examinator. Pana miercuri-joi trebuie sa termin prezentarea in Power Point. Tot atunci voi afla cand voi prezenta lucrarea. Joi cel tarziu voi primi si lucrarea pe care va trebui sa o evaluez si sa fiu oponent. Weekendul care vine nu va fi de relaxare ci de invatare si de repetare a prezentarii.

O sa revin cand totul va fi gata. Pana atunci accept cat de multe ganduri bune si pumni stransi. Multumesc tutror!

18 comments on “Emotii

  1. Succes si sunt sigura ca te vei descurca cel putin foarte bine!!! Mai e foarte putin si vei scapa de scoala😛 Pupici

  2. Draga Salmi, sunt sigura ca vei reusi pentru ca tu ai o structura de invingatoare. La fel de sigura sunt si de faptul ca toti cei cu care ai interactionat intr-un fel sau altul pe blogul tau iti tin pumnii si sunt alturi de tine cu un gand bun, cu o rugaciune, cu dorinta de a realiza ce doresti tu cel mai tare. Ca fosta studenta si ulterior ca persoana cu o meserie ce necesita permanenta perfectionare si deci examene, imi permit sa te sfatuiesc sa te relaxezi in saptamana ce urmeaza, in mod activ, in functie de timp si obligatiile familiale. Fa sport mult daca iti place si lasa macar o zi de „sedimentare” a informatiilor pe care le-ai stocat. E normal si e sanatos sa ai emotii pentru ca ele te stimuleaza sa dai ce e mai bun din tine in momentul examenului. Nu am nici cea mai mica indoiala ca vei lua examenele nu „magna cum laude” ci „summa cum laude” si in curand ( cand mai cresc fetele ) poate ne dai de veste ca te-ai inscris si la un doctorat. BAFTA MULTA, MULTA INVINGATOAREO! Diana

  3. Multumesc! da, o saptamana si gata!🙂

  4. Multumesc Diana de vorbele frumoase. Incerc sa ma relaxez cat pot, dar am de facut prezentarea si de repetat de cateva ori ca sa pot sa o prezint cursiv si fara poticneli. Apoi joi voi primi o lucrare a unei colege pe care trebuie sa o citesc si sa o evaluez critic. De sport nu am timp acum, eventual de biciclit, am sa vad zilele viitoare.

    La noi se dau doar calificative de G sau VG adica „suficient” sau „bine” la examene, inclusiv la cel de diploma. N-am prea avut VG decat rar, pentru ca nu ma pot exprima de multe ori asa cum vreau eu, deh…limba invatata dupa 35 de ani si in scurt timp.🙂 Nu-i problema, eu vreau doar sa il iau si atat.

    Neeee, pentru doctorat trebuie sa fac si master inainte, nu am eu chef de asa ceva. Abia am asteptat sa termin asta, sa lucrez. Nu mi-ar folosi la nimic nici master nici doctorat, asta fac aici cei care lucreaza in cercetare sau ca profesori univeristari. In rest, ajunge facultatea ca sa muncesti. Atat visez pentru cei 25 de ani inainte🙂

    Multumesc inca o data! Te pup.

  5. Cu multa placere Salmi! Important este sa o iei treptat cu pasi mici si siguri asa cum ai facut pana acum. Dar gata cu blogaritul pentru ca nu vreau sa iti „mananc” din timpul tau care acum reperezinta cel mai important lucru, fie ca il folosesti pentru invatat, pentru odihna sau pentru stat cu ai tai. Curaj si nu te preocupa foarte tare de exprimarea in suedeza. Chiar daca e o lucrare stiintifica, deci primeaza acuratetea, sa ai mereu in cap ca treaba cu comunicarea e valabila oriunde. Comunicam 35% verbal si 65% nonverbal, deci capul sus, fata sigura si zambitoare, privire hotarata si 65% din batalie e castigata. Esti o romanca desteapta, esti ambitioasa, esti un exemplu pentru fetele tale si un partener egal pentru sotul tau. Asa ca vezi? nu ai cum sa nu iei examenul cu brio. Acum, gata! Spor la recapitulare!Te pup, Diana.

  6. Mult succes! Si iti tin pumnii sa iasa super bine prezentarea!

  7. Multumesc mult Diana, vorbele tale depasesc ceea ce cred eu despre mine🙂. Sunt un om simplu, atat. Dar imi place ce citesc🙂. Te pup!

  8. Multumesc mult detot Kadia!

  9. Frumos blogul tau. Mult succes in ceea ce faci.

  10. Mult succes la prezentare.
    Mihaela

  11. A trecut, n-a trecut?
    Hai, c-o sa fie foarte bine! Tin pumnii

  12. Pai n-a trecut, am mai scris un post🙂. Multzam!

  13. Hai, hai, Mihaela!
    De acum ar trebui sa fie gata. Cum a iesit? sunt sigura ca bine, asa ca trec direct la FELICITARI !!! *!* (ceva tip majoreta cu pompoane se vrea simbolul)
    Cred ca esti super obosita, dar fericita pt ca ce era mai greu a trecut, asa-i?
    Inca o data felicitari si un bra fortsättning!

    Te pupam si-ti dorim o seara placuta alaturi de familia ta draga si frumoasa!
    (astept cu nerabdare impresiile ulterioare)

  14. Ileana, o sa scriu cum a fost, caci a fost cu aventuri. Nu se putea altfel🙂

    Dar e bine, prezentarea a fost Ok, de la agonie la extaz (inainte agonie si la sfarsit extaz). Foarte obosita, super fericita, nici nu pot sa imi imaginez ca e gata!

    Din pacate nu sunt acasa ci singura intr-o camera de hotel in Kalmar. Maine e ceremonia si am vrut sa particip. Ajung maine noapte acasa, tarziu, la miezul noptii. Dar avem un weekend luuuung sa sarbatorim.

    Va pup cu drag, iti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine.

    La tine cum a fost?

  15. Normal ca m-am gandit la tine!! Tu ai fost inspiratia mea si puterea ta de a merge mai departe imi da si mie vant sub aripi cand sunt pleostite! Te pup cu drag : ))
    La mine a fost ok, ultima a fost tot o prezentare orala. M-am descurcat si mi-a picat f bine. De acum gata, s-a terminat primul an!! Nu-mi vine sa cred !
    (eh, mai am 2 omtente, dar le rezolv eu!)
    petrecere frumoasa cu colegii si-ti multumesc ca te mai interesezi de mine ; )))
    Pupici din nou!

  16. O sa iti suflu sub aripi sa stii si mai departe! Abia astept sa ma anunti de ziua in care esti si tu absolventa!

    Ma bucur ca merge bine la tine. Omtentorna se rezolva, nu-i bai.

    Cu colegii nu ma chefuiesc, ei s-au intalnit la ora la care eu luam autobuzul spre port. Dar ceremonia a fost emotionanta. Abia azi am realizat ca totul e gata!

    Pupici!

Lasă un răspuns

