Lasă un comentariu

acum stiu…

…ca marti, intre 11.15 si 12, ora Suediei, voi fi in fata unei sali cu persoane, ale caror ochi si atentie vor fi indreptate numai spre mine. 25 de minute voi vorbi eu, apoi voi raspunde la intrebari puse de oponenti si de examinator, sau de altii prezenti in sala si interesati de tema mea. Va fi o dezbatere, ca toate examenele de diploma. Voi fi emotionata, dar bucuroasa in acelasi timp.

Maine plec la Kalmar. Luni voi fi oponent la lucrarea unei colege, marti prezint eu, miercuri am ceremonia de final.

Va multumesc in avans tuturor care va veti gandi la mine.

PS nu las comentarii la acest post, am primit incurajari la altele, raman ele deschise in continuare.

Lasă un răspuns

