5 comentarii

nunta princiara

Dupa ce acum 3 ani se casatorea mostenitoarea tronului suedez, printesa Victoria cu alesul inimii ei, Daniel Westling (actualul print Daniel) un om din popor, iata ca e randul surorii ei mai mici. Madeleine isi va lega viitorul tot de un om din popor, de data asta un american! Chris O’Neill pe numele lui. Suedezii se pare ca vor sa fie deschizatori de drumuri noi in ceea ce priveste casatoriile in lumea regala. E prima data in istoria caselor regale europene cand o printesa se casatoreste cu un strain care isi pastreaza cetatenia tarii din care vine.

Nunta in biserica va fi televizata, incepand cu ora 15, ora Suediei. Cine e interesat, se poate urmari aici:
http://www.svtplay.se/video/1253415/prinsessbrollopet

Iar cei care vor sa felicite cuplul, o pot face aici, lasand un comentariu:
http://svenskdam.se/2013/06/har-kan-du-gratulera-madeleine-och-chris/

Dar nu pot sa inchei fara sa pun cateva fotografii.

Cei trei mostenitori: Victoria, Philip si Madeleine impreuna cu perechile lor.

Madeleine si Chris

Madeleine

Si iata cum se imbraca o printesa mica atunci cand ii felicita pe castigatorii aurului la hochei masculin!

5 comments on “nunta princiara

  1. Superb!
    Nu stiam… o sa urmaresc si eu, pe cat posibil.
    Multumesc, Mihaela, pentru veste.

  2. Cu mare placere Dana🙂.

  3. Am vazut aseara ca faceau reclama si la noi ca vor transmite nunta azi😉

  4. Ne-am uitat, mi-a placut. Rochii superbe! Iar comportamentul Victoriei si a lui Daniel care au adus printesa mica la nunta si a inceput sa planga dupa mama, de a trebuit tata sa mearga cu ea acolo in fata cand ea a citit textul in suedeza…jos palaria! Eu ii admir, mi se par speciali!

  5. Eu m-am uitat la inregistrare🙂 Si mie mi-a placut mult si regret acum ca nu am fost mai pe faza sa ma fi dus in oras; poate prindeam ceva cadre foto cu mirii, ca acum trei ani. Dar asta e, am fost cam cascata si am facut altceva in timpul asta🙂 Oricum, a fost o nunta frumoasa, cu stilul si eleganta cu care ne-au obisnuit🙂 Si da, rochiile au fost speciale prin simplitatea si farmecul lor varatic🙂 Mi-au placut mult!

Lasă un răspuns

