7 comentarii

in trecere

Timpul trece si tace iar eu am ajuns sa nu mai deschid blogul cu zilele. Foarte mult de lucru la laborator, apoi acasa din nou. In plus a fost muzicalul Silviei marti, azi calaria ultima zi. Scoala s-a terminat azi in plansete. Eu n-am putut fi prezenta, din pacate. Dar m-a sunat Silvia la telefon dupa ce s-a terminat. Au plans pe rupte, fete, baieti, profesoara. Au terminat cu iubita lor profesoara, le-a fost tare draga copiilor. De la anul trec in mellanstadiet adica „partea de mijloc a gimnaziului” si implicit alti profesori.

Maine e ultima zi de lucru si apoi e o luna de vacanta in fata. Romania, Italia (Roma si Sicilia) vor fi anul acesta. Nu mai apuc sa scriu aici, nu stiu din concediu cat o sa reusesc.

De asta vreau sa va doresc tuturor sa aveti o luna minunata si sa ne revedem sanatosi, bronzati si cu forte pentru un nou inceput la mijloc de iulie. O sa-mi lipseasca sa scriu si o voi face cu drag dupa ce ma intorc. Vor fi cu siguranta si povesti de calator pe blogul dedicat. Iar aici voi continua cu ale mele.

7 comments on “in trecere

  1. Vacanta placuta si sa reveniti cu bateriile incarcate! Abia astept povestile calatoare! Presimt ca vor fi la fel de antrenante, asa cum ne-ai obisnuit pana acum. Pupici

  2. Concediu plăcut!
    Abia aștept impresii din Roma și Sicilia!

  3. Vacanta placuta🙂
    Oana_B

  4. Vacanta frumoasa sa aveti! O meritati cu prisosinta!

Lasă un răspuns

