2 comentarii

România 2013

Timpul trece repede cand ești intre persoane dragi, cand abia apuci sa te împărțit intre a vizita rude si a te întâlni cu prieteni. In plus, inca avem legături cu tara ce țin de acte. De ex. Mie mi-a expirat permisul de conducere de 5 ani si tot de atația ani vreau vara de vara sa îl schimb. Se pare ca pana anul acesta nu a fost sa fie. Pentru ca lucrurile au mers rapid, vizitele medicale sunt o industrie de facut bani si nimic altceva. Dezamagire totala in ceea ce privește sistemul de sănătate. Nu vreau sa generalizez, dar de ceea ce m-am lovit eu si comparand cu ceea ce lucrez eu, am rămas cu un gust amar. O sa revin asupra subiectului cand voi fi acasă. Acum scriu de pe telefon, e prima data cand scriu pe blog așa. Sper sa reușesc sa atasez poze, putine de data asta si exclusiv cu telefonul, scuzati calitatea.

Caldurile mari in care am ajuns direct, de la 20 de grade la noi in nord, la 37 de grade aici, ne-a dat puțin peste cap. Ne-am reamintit cat de chinuitor e sa dormi la 26-28 de grade, cum e sa stai la cozi la instituții pe călduri de aproape 40 de grade. Deși sunt locuri unde exista aer condiționat si de acolo n-am mai fi plecat. N-am rezolvat tot ce aveam. E vorba de apartamentul socrilor pe care trebuie refăcute contracte acum, pe numele lui Ovi. Timpul prea scurt ne face mereu figuri. An de an.

Pe scurt a fost cam așa: călduri, bucurii, povesti, prieteni, rude dragi, plimbari, parc, vata de zahăr, inghetata, aquaparc (nou deschis in orașul nostru, foarte frumos), cumpărături, drumuri la Zalău si Cluj, ie pentru Silvia taman de ziua internationala a iei, cadou de ls matusa mea, la tara, slanina prajita, grătar, mititei, canicula a luat sfârșit, 18 grade si ploi, ne simțim ca acasă azi. Pozele vorbesc puțin despre tot.

Maine dimineața plecam mai departe. Pana la Budapesta, luam avionul spre Roma unde stam doua zile. Cu o mașina închiriată vom strabate drumul pana in Sicilia unde vom petrece 5 zile. Așteptam cu nerăbdare si curiozitate. Italia am vizitat-o in doi in luna de miere. Roma ni s-a părut de neuitat si cum am aruncat banutii proverbiali in Fontana di Trevi, iată ca ne reintoarcem. Va fi mai scurt de data asta si vrem sa vedem ce n-am reușit atunci. Avem bilete la Capela Sixtina. Iar Silvia vrea sa vadă Colosseum. Eu sa revad Piaza Espagna si Fontana di Trevi. Sa mai arunc un bănut🙂. As vrea si la Gradinile Tivoli, daca ajungem.

Gata, fug la cina. Zile frumoase va doresc!

2 comments on “România 2013

1. Cred ca te-ai distrat teribil.🙂

2. Eh, ne-am si distrat, ca doar eram in concediu🙂.