5 comentarii

acasa, dupa aproape o luna

Concediul a trecut repede, prea repede. Ca de obicei. A fost frumos, mult prea frumos. Cu toate astea, mi-era dor de casa. De linistea de aici. Mi-a lipsit.

Despre zilele petrecute in Italia, o sa povestesc pe larg pe blogul de calatorii. Aici o sa spun ca tara e superba si ofera de toate: peisaje de-ti taie respiratia, aglomeratie, galagie, amabilitate, satucuri cu stradute inguste, istorie, mare, soare, caldura, coaste pe malul marii, mancare delicioasa, deserturi la fel, vinuri bune…ce mai, un concediu nu are cum sa nu iasa frumos din asa un amalgam!

Cateva fotografii, de pofta🙂.

5 comments on “acasa, dupa aproape o luna

  1. Mi-a fost dor de tine🙂 Dar ce repede a trecut timpul, nici nu mi-am dat seama cand a trecut😦

  2. Multumesc! Si mie mi-a fost dor de scris si de citit alte bloguri.

    Da, foarte repede…

  3. Dap, a trecut foarte repede! Infricosator de repede chiar lol Mi-ai starnit pofta asa ca astept cu nerabdare postarile de pe blogul de calatorii! Pupici!

  4. HEJ! Mi-a fost dor de tine :)))

  5. Hej! Si mie de voi. :)) Sper ca toate sunt OK.

Lasă un răspuns

